Hotel Holiday Inn Express Durban - Umhlanga

KinderhotelWeer vandaag31°22°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express Durban - Umhlanga voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Holiday Inn Express Durban - Umhlanga in het Nederlands

Holiday echt

or,
7-6-2017

Goed hotel, hebben er geen diner gehad, want voor 50 rand met een taxi naar de mall. Uitstekend restaurant (India) net buiten de mall. Echt Super. Ontbijt was prima in hotel

waarschijnlijk een zakelijk hotel

gaea,
10-4-2017

Het heeft i.g.g. een klein zwembad wat voornamelijk in de schaduw ligt, dus water is niet warm. We hadden 1 overnachting (groepsrondreis). We vragen altijd om aparte bedden. Kregen we hier niet en het was een twijfelaar. Niet fijn. Ze maakte de slaapbank die er naast stond op. Mag wel een matrasje op lag niet zo fijn. Ze geven alleen ontbijt, dus diner in het restaurant er naast gelegen. Helaas ze wisten van niks, terwijl de gids in de ochtend gebeld had. Terug naar het hotel waar het restaurant bediende. Het is dat de jonge man zich rot liep van restaurant naar ons en hij geen salaris krijgt anders hadden we geen fooi gegeven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express Durban - Umhlanga in Umhlanga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express Durban - Umhlanga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.