We hebben een aantal aanbieders voor Umhlanga voor je op een rij gezet:

Reviews over Umhlanga

Geweldig

Wil van Lier,
    19-9-2018

Hele leuke schone lodge met veel persoonlijke aandacht. Het ontbijt is geweldig. Vers fruit, engels ontbijt of keuze in eieren. De kamers zijn ruim en schoon met een mooie badkamer, met bad en inloopdouche. Het strand en de restaurants zijn op 10 minuten lopen. De parkeerplaats is afgesloten. De tuinman wast je auto elke morgen. De eigenaren zijn veel aanwezig en erg gedreven om het je naar je zin te maken. Er zijn momenteel wat bouwwerkzaamheden voor de deur. Hier hebben wij geen last van gehad.

Gereisd met partner in september 2018

Uitstekend voor een paar stranddagen

Wim Steeneveld,
    10-8-2018

De eigenaar heeft 2 vakantie-appartementen in een complex, die hij via touroperator verhuurt. Het complex is 5 verdiepingen hoog, ligt direct aan het strand. Je kunt je auto op het terrein veilig laten parkeren, er is een zwembad en BBQ-gelegenheid op het terrein. Supermarkt is binnen een paar 100 meter.

Het appartement is wat klein, maar wel compleet en comfortabel. Je kijkt uit op zee. In de directe nabijheid zijn restaurants te vinden. Durban is een half uur rijden. Leuk om daar het zee-aquarium en zwempark te bezoeken. Umdloti is een dorpje noordelijker dan Umhlanga.

We vonden de branding hier overigens behoorlijk stevig, onze dochter van 6 durfde niet echt de zee in. Gelukkig is er ook een zwembad voorhanden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Holiday echt

or,
    7-6-2017

Goed hotel, hebben er geen diner gehad, want voor 50 rand met een taxi naar de mall. Uitstekend restaurant (India) net buiten de mall. Echt Super. Ontbijt was prima in hotel

Gereisd met vrienden in mei 2017

Erg mooie ligging

Gery,
    22-4-2017

We kwamen hier rond 15 uur aan en werden heel vriendelijk ontvangen. De kamer was prima, netjes en schoon. Heerlijk bij het zwembad koffie gedronken en heerlijk gezwommen. Het blijkt dat het hotel vlakbij de Indische Oceaan ligt en je met een smal zandpad naar het strand kan lopen. Je mag daar niet in de zee zwemmen, maar het strand zag er wel heerlijk uit.Helaas bleven we daar maar 1 nacht en moesten we al vroeg naar het vliegveld. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2016

Leuke accommodatie!

Joyce,
    7-4-2017

We zijn hier maar 1 nachtje verbleven.

Het was een mooie, schone kamer met een koelkast en magnetron en een lekker bed.

Er is ook airco en de wifi is goed.

Wij hadden een klein tuintje.

Het heeft een zwembad, we hebben er niet in gezwommen, maar het zag er schoon uit.

We werden vriendelijk door een mevrouw ontvangen en kregen een korte en duidelijke uitleg over hoe alles in zijn werking ging. Erg prettig.

Het ontbijt was lekker, je kon zelf kiezen hoe je je ei wilde, deze werd dan voor je gebakken.

Gereisd met partner in maart 2017
Umhlanga scoort een 7,9 uit 10, op basis van 16 reviews