Bed and Breakfast Wetlands Guest Housesterstersterster

9.7Fenomenaal

Zuid-Afrika, Kwazulu Natal, St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P.

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Wetlands Guest House voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

23 reviews over Bed and Breakfast Wetlands Guest House

• 10Patrick Boots15-08-2015

Fantastische plek, super vriendelijke mensen!

Deze B&B is perfect! De kamers zijn ruim en schoon, evenals de hal en de bar. Het ontbijt is heerlijk en compleet. Iedere dag wordt gevraagd hoe je je eieren wilt hebben. Het personeel en de eigenaar (Collin) zijn heel vriendelijk en attent. Wij hebben ons heel erg thuis gevoeld.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Lars Roelofse13-02-2015

Geweldige service

Normaliter schrijf ik niet zo snel recensies maar deze guesthouse verdient het. Bedenk de best mogelijke service en doe er dan een schepje boven op. Zo wordt je auto gewassen elke ochtend, staat er een welkomst drankje klaar, krijg je een koelbox mee voor lange tours. Colin is een geweldige kerel. De guesthouse heeft een zeer goede locatie, ruim ingedeelde kamers en is van alle gemakken voorzien.

Gereisd met partner in januari 2015

• 10Peter29-08-2014

Fantastisch guesthouse, een echte aanrader

We zijn hier met jonge kinderen geweest in augustus 2014. Het oog voor detail in het huis is fantastisch. De service zelfs nog beter. De eigenaren doen alles om het je naar de zin te maken. Het ontbijt is geweldig, elke dag weer net iets anders, waardoor je je niet verveelt. Als we ooit nog eens in St Lucia komen, dan zal ik zeker terugkomen in het Wetlands Guesthouse.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 10bonny mulder08-05-2014

Fantastisch!! Heerlijk verwend.

Het geusthouse is vol liefde ingericht en wordt eveneens vol liefde gerund. Deze mensen zijn trots op hun land, hun stad en zijn zeer bereid jou te adviseren en het je veel mogelijk naar de zin te maken. Mooie ruime kamers, goede schoonmaak, lekker ontbijt. Als je op stap gaat naar Cape Vidal is er de mogelijkheid om badlakens, een koelbox en snorkelbenodigdheden te lenen. Deze mensen denken echt aan alles! Onze auto was erg vies omdat we een week safari's hadden gereden, wat denk je? Is 's ochtends de auto gewassen. Top service!

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 10Nick09-03-2014

Hemel op aarde

Dit is zonder enige twijfel de mooiste en beste accommodatie van onze rondreis. Wij arriveerden zeer vroeg (10u) en werden onmiddellijk zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Hij excuseerde zich zelfs omdat de kamer nog niet klaar was. Een drankje werd ons onmiddellijk aangeboden. Wanneer de eigenaar hoorde dat we Nederlands spraken, besloot hij om verder te gaan in het Afrikaans. Zeer leuk! Wij hadden de familiekamer geboekt. Twee slaapkamers met elk een eigen badkamer, gescheiden door een tussendeur. Prachtig! Er was zelfs een klein terrasje dat uitkijkt op het zwembad. De kamers zijn zeer ruim en luxueus. Ook de guesthouse zelf is zeer luxueus en prachtig onderhouden. Het ontbijt was uitgebreid en zeer lekker

Een absolute aanrader voor iedereen die in Sint-Lucia wil verblijven.

Gereisd in februari 2014

• 10familie Hilarius28-07-2013

1 van de beste locaties van onze rondreis

een hele mooie verzorgde B&B met een hartelijk ontvangst en veel extra's. Kregen tijdens onze trip naar Cape Vidal een koelbox, handdoeken en surfboards mee. Na afloop van de dag koffie met keokejes en fruit. Kamers erg sfeervol ingericht.En een heerlijk ontbijt. Echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 10maardje20-05-2013

heel goed

Allervriendelijkst ontvangst met een drankje, we waren er al vroeg maar dat was geen probleem, super! Eigenaren heel hartelijk. Mooie, schone kamers. Uitgebreid ontbijt met vanaf het terras een prachtig zicht op de tuin. Eigenaren geven informatie (op verzoek) en kunnen tours voor je boeken. 's Avonds lekker relaxen in de ruimte van de receptie. We hadden de familiekamer, 2 aparte kamers met een tussendeur, elk met eigen wc/douche. Perfect! Kortom, het was een heerlijke plek. Jammer dat we niet langer konden blijven...

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 9Inge Simon07-01-2013

Super

De ontvangst, hartelijkheid en de service was geweldig. Daar er op 1 januari maar 1 restaurant geopend was heeft de eigenaresse zelf voor ons gekookt. ( in totaal 14 gasten op dat moment!) De persoonlijke aandacht voor ons was hartverwarmend!

Gereisd met partner in januari 2013

• 9LenJ te H 05-05-2012

Het mooiste guesthouse van onze reis

Vriendelijk en service gericht echtpaar wat dit uitstekende en sfeervolle guesthouse leid. De accomodatie ligt in een sjieke wijk en op loop afstand zijn div.restaurants. Kamers zijn zeer smaakvol ingericht. Bij aankomst onder genot van een drankje uitleg wat er in de prachtige omgeving valt te beleven. Deze accomodatie was de mooiste in onze rondreis, een aanrader!!

Gereisd met partner in april 2012

• 10Wendy29-11-2011

In een woord geweldig!

We hebben dit guesthouse geboekt op basis van de Zoover beoordeling, en het was geweldig. Hetty, Derrick en Samantha hebben ons helemaal in de watten gelegd. We werden allervriendelijkst ontvangen door Derrick met een lekker wijntje en heeft ons alles uit heeft gelegd en tips gegeven voor de omgeving. Zij weten wat het woord service en klantgerichteid inhoudt. Niets was teveel voor ze om ons een fantastisch verblijf te bezorgen! Hier wil ik zeker terug.

Gereisd met partner in november 2011

1 tip over Bed and Breakfast Wetlands Guest House

• Nick, 09-03-2014

Omdat we 's avonds zin hadden in een vleesschotel, stuurde de eigenaar ons naar restaurant Braza. Amai, wat een restaurant. Grote porties, lekker eten, niet duur en vriendelijk personeel!

0 vragen over Bed and Breakfast Wetlands Guest House

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • ReceptieExpress check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats