Bed and Breakfast Serene Estate

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag25°13°
Bed and Breakfast Serene Estate

15 reviews over Bed and Breakfast Serene Estate in het Nederlands

Met de Hippo aan het zwembad

Renaers claire
7-4-2012

een prachtige kamer , mooi terras en zwembad. Direct gelegen naast een drinkplaats van de nijlpaarden die in de avond uit het meer komen en de stad door trekken. Warme ontvangst, prinsheerlijk ontbijt en vooral eindelijk heerlijke koffie op onze rondreis!

Perfecte accommodatie super modern

René
10-9-2011

Wij bezochten met 4 personen in mei 2010 de guesthouse en waren zeer verrast dit supermoderne grote pand te vinden in St. Lucia. Perfect gelegen ten opzichte van het St. Lucia Wetland Park en het Big Five park Hluhluwe-Imfolozi. Prachtige zeer ruime moderne en comfortabele kamers met alle faciliteiten en iedere ochtend een heerlijk ontbijt. De vriendelijke gastvrouw Olga en haar partner Hans zorgen ervoor dat je je hier direct thuis voelt. Volledig anders dan je je voorstelt in Zuid-Afrika waar je dit soort moderne guesthouses niet veel zult aantreffen. De omgeving is net als eigenlijk alles in Zuid-Afrika zeer de moeite waard. Lake St. Lucia zit vol met nijlpaarden, krokodillen en vogels, de nijlpaarden bemesten het warme tropische water waardoor de vissen en garnalen die hier in grote getale voorkomen heerlijk smaken in één van de restaurants (onze favoriet BRAZA) Verder het genoemde prachtige Big 5 park en een authentiek Zulu dorp, (geen Shaka Zulu toerisme)

Schitterend

Cora & Hugo
28-8-2011

Moderne B&B een echte aanrader. Fantastisch ontbijt, grote kamer, strakke inrichting. Leuk plaatsje.

We hebben een aantal aanbieders voor Serene Estate voor je op een rij gezet:

We zijn twee dagen in Serene geweest en hebben hier enorm van genoten. Een echte aanrader, vooral voor mensen die van moderne architectuur en inrichting houden. Een schitterend architectonisch gebouw (heel modern en mooi ontworpen), mooie inrichting en materiaalgebruik, veel licht en een mooie tuin. De kamers zijn perfect verzorgd en met mooie design materialen en kunst. Vanuit je kamer loop je zo de tuin in. Ook het zwembad is een aanrader. Serene is mooi gelegen aan het natuurpark St Lucia waar je veel kunt doen en zien. Bv een boottocht door de rivier waar je nijlpaarden en krokodillen kunt zien. Maar ook in het park zelf zijn veel wilde dieren te zien, zoals aapjes, zebra's en neushoorns. Verder ook een heel mooi strand in de buurt. De eigenaren zijn Nederlands en erg vriendelijk en gezellig.

Echt een aanrader

Olga en Dick Wolffensperger
6-3-2010

Hans en Olga zijn zeer gastvrij!!

Hans heeft een fantastisch gebouw neergezet met veel ruimte en een mooi zwembad.

Een prima kamer en een uitstekend ontbijt.

Een echte aanrader.

een schitterend design gebeuren

Loes en Menno
13-12-2009

Grote, plezierige kamers, een heerlijk zwembad, en een goede airco, alle ingrediënten voor een ontspannen verblijf zijn aanwezig. We waren er begin dec. 2009 en hebben nog in de tuin ontbeten.

geweldig hotel

Pieternel
25-9-2009

Serene Estate is een prachtig modern gebouw. De kamers zijn zeer mooi. De ligging aan de rand van het dorp tegen het natuurpark aan is prachtig. Er verscheen, naast een aantal andere dieren, zelfs een Kudu in de tuin.

Het ontbijt is erg goed en je kunt s middags heerlijk relaxen in en bij het zwembad.

Exclusiviteit en rust! Een aanrader

Nel Verhoeven
27-8-2009

Wij zijn in augustus een paar dagen in Serene Estate geweest. Geweldige sfeer, gastvrij, luxe, prachtig ontbijt. Een absolute aanrader

een voltreffer!

Willem van de Kam
14-5-2009

Tijdens een rondreis door Zululand in januari 2009 waren we vier dagen te gast bij Olga en Hans. We hebben super genoten van de natuur en van de rust. Serene Estate ademt een geweldige sfeer en ligt in een fantastisch natuurrijk gebied (Isimangaliso Wetlands) waar we de ene kick na de andere kregen, zoals drie nijlpaarden in de nacht op het parkeerterrein en secretarisvogels langs het water. Het ontbijt van Olga maakte de dag al goed en ondanks het slechte weer doken we iedere dag in het zwembad en kenden we hier louter feestdagen.

In één woord geweldig

Bart en Cora den Ouden
6-4-2009

Een verademing om hier een paar dagen tot rust te komen en van de inspirerende omgeving te genieten. Hans en Olga zijn prima gastvrouw en gastheer. De kamers zijn van ongekende luxe, heerlijk geslapen en genoten. Een heerlijk groot zwembad tot je beschikking. Het ontbijt van Olga is van ongekende klasse. Dit hebben wij tijdens onze reis in ZA nergens beter gehad. St. Lucia ligt heel centraal. Je kunt naar St. Lucia (Isamangelo) wetpark en naar Hluhluwe. St. Lucia zelf heeft een aantal prima restaurants om in de avond of tijdens de lunch te eten. Ook een bezoekje aan Cape Vidal is meer dan aan te bevelen. "thuiskomen" in Serena Estate is dan daarna geweldig en luxe. Volgend jaar weer!

We hebben een aantal aanbieders voor Serene Estate voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Serene Estate in St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Serene Estate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.