Bed and Breakfast Rhino Coast Guesthouse

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Rhino Coast Guesthouse

We hebben een aantal aanbieders voor Rhino Coast Guesthouse voor je op een rij gezet:

9 reviews over Bed and Breakfast Rhino Coast Guesthouse in het Nederlands

Matig

Olaf
8-8-2017

Helaas was dit een tegenvaller. De lodge is van dezelfde eigenaar als de lodge aan de overkant en het is duidelijk dat daar de aandacht ligt. In de lodge zelf was geen receptie. Uiteindelijk heeft de dame in de keuken ons het meest geholpen. De kamers waren matig onderhouden. Ik had kortsluiting in mijn lamp naast het bed, en die was 's avonds nog niet gerepareerd ondanks mijn melding. Verder lagen onze kamers naast de open keuken was rangers 's nachts om 04.00 het eten kwamen ophalen. Al met al heel jammer want de activiteiten in St. Lucia waren prachtig.

Heel leuk verblijf met ruime kamers

jacqueline
6-5-2017

Schone verzorgde en ruime kamer met een prima badkamer. Kamer aan een verzorgd binnentuintje. Personeel was zeer vriendelijk, vrolijk en behulpzaam. Heerlijk gegeten in st Lucia. Hebben dit wel met de auto gedaan want in de avond is het erg donker.

Ontbijt was redelijk, spullen stonden alleen niet gekoeld of afgedekt en daardoor niet alles gegeten.

Leuke boottocht op lake st Lucia. Deze wel van tevoren boeken want het was erg druk.

Prima plek voor 2 of 3 nachten.

Strand is mooi maar zoals zoveel stranden in Zuid Afrika niet commercieel. Aan het strand wel goede mogelijkheden om te douchen e.d. Zwemmen is geen optie helaas.

Fijn verblijf gehad

A-F
24-2-2016

1 van onze accommodatie tijdens onze rondreis.

Bij aankomst vriendelijk ontvangen, maar daarna het personeel niet veel meer gezien ( buiten het ontbijt en de schoonmaak). Ruime schone kamer.

Zwembad aanwezig. Ook gratis wifi

In de omgeving is veel te doen! Leuke plaats om meerdere dagen te verblijven

Ontbijt was goed.

Prima Guesthouse

Mariondebresser
29-7-2013

We vonden het een prima Guesthouse. 's Morgens aan het ontbijt moest er een meisje met kattepult de apen van het ontbijt weghouden. Dit was best grappig. Er is een huiskamer waar internet en tv is en de hele dag koffie en thee. Het is niet luxe maar er is ook niets mis mee. Ligt wel een eindje van de hoofdweg die 's avonds heel donker is maar niet ver van een mooie zee.

Tegenvaller in ideale omgeving

Robert
23-6-2013

St lucia heeft veel te bieden: fantastische stranden, walvissen spotten, wildparken en in het dorp zelf meer dan genoeg mogelijkheden om lekkker te eten. Alleen het guesthouse was een flinke tegenvaller. Het was met name niet schoon, slecht onderhouden en niet klant gericht. De lakens waren vies, de handdoeken stonken, alles plakte en zag er smoezelig uit, het doucheputje zat verstopt etc. Het ontbijt was zeer karig. Oploslimonade, met melk verdunde eieren, ranzig vlees en kaas gepresenteerd op bedorven sla. Het personeel werd niet aangestuurd en heeft kennelijk nooit van de eigenaar geleerd hoe het moet. Desinteresse van het management. Ik heb veel low budget gereisd en in vergelijking tot alle andere bezochte b&b in ZA was dit alles toch echt slecht. Advies: kies een ander adres in Sint Lucia.

goed guesthouse

janny
4-12-2012

Ligging is prima op loop afstand van de hoofdstraat. wel een donkere route om te lopen. Zeer behulpzaam personeel om uitstapjes te organiseren.

Ontbijt is buiten in een veranda wat wel eens een beetje frisjes is.

Mooie kamers

lotte
6-11-2011

In de tijd dat wij in dit gasthuis zaten was er een grote verbouwing, dat was erg jammer omdat we nu niet overal gebruik van konden maken. Toch waren de kamers erg mooi en de rest van de verbouwing komt ook goed. Het ziet er echt heel erg mooi uit!

In de omgeving van het gasthuis is ook genoeg te doen s'avonds. Zo is er een stadje waar je s'avonds lekker kunt gaan eten, maar waar je ook een beetje kunt gaan winkelen.

Het personeel is erg gastvriendelijk en wil echt alles doen en regelen. Wanneer je vragen hebt over waar je het beste naar toe kunt gaan, geef het personeel graag uitleg bij verschillende activiteiten in de buurt.

Mooie B&B met lousy personeel

belinda_de_ridder
2-3-2010

De kamers zijn mooi en luxe, en de ligging is prima. Ligt wel wat buiten het drukkere deel van St Lucia, en omdat hier 's avonds nog wel eens een nijlpaard door de donkere straten wandelt gingen wij toch liever met de auto naar de restaurants in het plaatsje. Het personeel en ook de gastvrouw gaven jammer genoeg geen enkele blijk van interesse in hun gasten, en het ontbijt is redelijk simpel.

Leuk bed and breakfast

Anne-Marietje
23-1-2010

Bed and breakfast gelegen in St. Lucia. Hele mooi kamers met leuk inrichting. In St. Lucia heb je leuke restaurantjes en het is een perfecte uitvalbasis voor het bezoeken van de parken HluHluwe en St. Lucia.

Nadeel: als je 's avonds uit de stad komt loop je door een heel donker deel van St. Lucia. Ik neem volgende keer een taxi.

NRV Holiday

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Rhino Coast Guesthouse in St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Rhino Coast Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.