Hotel Nibela Lake Lodge

1 review over Hotel Nibela Lake Lodge in het Nederlands

Pure rust

Suzanne
29-9-2013

Als je tot rust wil komen is dit de plek. Ver van de bewoonde wereld, dit betekend wel ongeveer 25 km over dirt road voordat je aankomt bij de lodge. Midden in de natuur aan het meer. Meeste huisjes kijken hier ook op uit maar vraag er specifiek naar. Super ruime huisjes en erg goed onderhouden. Erg netjes. Eten zit inclusief de prijs aangezien er verder geen restaurants in de buurt zijn. Dit is simpel en je kan kiezen uit 2 gerechten. Prima kwaliteit van het eten maar geen hoogstandje.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nibela Lake Lodge in St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nibela Lake Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.