Lodge Malala Lodge

10 reviews over Lodge Malala Lodge in het Nederlands

Super Plek om te zijn

Pardede
5-10-2016

Mooie lodge op een prachtige locatie. Goed eten, fijn zwembad, nette huisjes. Ze geven ook goede adviezen over wat er allemaal te doen is in de omgeving. In de omgeving is genoeg te beleven. Zeker een aanrader.

De lodge staat in hun eigen wild reservaat, waardoor je voor je huisje regelmatig wild kunt zien, ook kun je met o.a. Pete een safari maken door het Hluhluwe-Imfolozi Game Reserve dit is beslis een aanrader om te doen hij weet veel over het wild en weet ze dan ook te vinden. Je kunt je hier niet anders dan thuis voelen.

Gereisd met vrienden in februari 2016

Wauwww, echt fantastisch!

Kristien
10-8-2014

Gezellig en proper hutje. De gekko's kruipen hier over de muren binnen, maar dat geeft een extra safari toets aan je verblijf en ze doen niks :D Lekker 3-gangen menu gereserveerd, heerlijk eten! Toffe safari vanuit de lodge met Pete als gids, droge humor heeft die man! In ons arrangement zat deze safari inbegrepen, samen met een boottocht op St Lucia om hippo's en kroks te spotten, erg tof! De eigenaars zijn erg lief en bereid om praatjes te maken. Op het domein zitten aapjes en herten, zeer leuk om zo 's morgens wakker te worden.. :) 't Ligt wel redelijk afgelegen, dus in het begin is het even zoeken eer je er bent, maar echt super de moeite!

Gereisd met partner in juli 2014

fantastische plek

rino
24-2-2013

goed verzorgde lodge , Paul en Jane zijn heel attent en aardig en kunnen lekker koken ,super leuke tijd gehad

Gereisd met partner in februari 2013

Zeer goed

Tessa
15-12-2012

Lief gezin en prima game drive.

Gereisd met partner in januari 2012

Mooiste plek op aarde

Johan
      18-8-2011

Ik kan kort zijn: Dit is de mooiste rustgevende plek op aarde! Prachtig gebied. Afgelegen van alle steden en dorpen. Ongevaarlijk wild om je huisje heen en 's avonds heerlijk eten.

Gereisd met partner in januari 2011

Hier komen we nog eens terug!

Linda
      27-4-2011

Perfecte locatie om de St. Lucia Wetlands en Hluhluwe national park te ontdekken.

Mooie tuin, fijne bungalowtjes, van alle gemakken voorzien.

Gereisd met partner in december 2004

2008

Aanrader!

hutting
      28-9-2008

Leuke lodge. Heerlijk eten, gastvrije eigenaars. Altijd bereidt je te helpen of advies te geven. Leuke activiteiten in de omgeving, zoals boottocht of bezoek Hluhluwe (gamedrive georganiseerd vanuit de lodge). Op het terrein zelf kun je ook wandelen. Kortom: lekker genieten

Gereisd met partner in augustus 2008

Topper !!

Familie Trommelen
      17-8-2008

De leukste lodge van de hele vakantie. Niet groot, maximaal 18 mensen. Echt veel waar voor je geld. Als je er heen rijdt verwacht je in eerste instantie er niets van maar het ligt prachtig. Mooie tuin, ruime hut. Gezellige gastvrouw Jane. Goed eten, zelf gemaakt en van alles wat. Excursie in Het Hluhluwe park is fantastisch. Park is een echte aanrader.

Gereisd familie in juli 2008

Een fantastische rustig gelegen lodge met een uitermate service gerichte eigenaresse Jane. Wij hebben bij aankomst onze wensen t.a.v. safari's met haar besproken en zij zorgde er dan ook voor dat alles tip top geregeld was.

Ook de maaltijden bij hun waren een enorm succes en zeker het aanbevelen waard.

Gereisd met vrienden in maart 2008

Een prima lodge, net buiten Hluhluwe en bijna naast Dumazulu Village. De apart gelegen bunbgalows zijn 2 of 4 persoons en volledig ingericht met keuken, koelkast e.d. Geschikt voor self-catering, maar ook prima voor B& B. Bovendien serveert men een prima 3 gangen menu in het restaurant en is de bar bij het zwembad erg gezellig. Er wordt ook een game-drive aangeboden naar het vlakbij gelegegen reservaat Umfolozi Hluhluwe. Prima Guesthouse en vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Malala Lodge in St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Malala Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.