Lodge Lidiko

4 reviews over Lodge Lidiko in het Nederlands

Toplocatie

Yvonne
24-10-2017

Na een zeer mooie binnentuin bereik je de lodges, zwembad aanwezig maar ivm het slechte weer geen gebruik van gemaakt. Lodges liggen prima centraal aan de weg maar geen last van het verkeer, parkeren in de straat achter de lodges. Auto's staan veilig, veel gezellige restaurants op loopafstand. St lucia is het nijlpaardendorp en daar zie je er ook heel veel van, steken zelfs 's avonds over, oppassen dus! Boottocht is een aanrader, je ziet tientallen nijlpaarden en krokodillen in de vrije natuur. Tip: bezoek het strand van cape Vidal ( op loopafstand) en geniet van de walvissen van het strand.

Ontbijt is prima verzorgd en de eigenaresse en het personeel is behulpzaam en super vriendelijk. Echt een aanrader!

Sfeervol en mooie lodges

Ben
11-6-2017

Vlakbij het centrum (aan een drukke straat) gelegen accomodatie met sfeervolle lodges rondom een binnentuin met palmen en een zwembad. Vriendelijk en behulpzaam personeel en eigenaresse (Duitse). Lodges zijn van alle gemakken voorzien en het ontbijt is uitgebreid en lekker. Er kan niet gedineerd worden, maar het centrum met vele eethuisjes ligt op loopafstand. Goed wifi in de centrale ruimte. Van het verkeer langs de drukke straat heb je geen last. De auto wordt geparkeerd aan de achterzijde van het hotel. Niet zover van Lidiko bevindt zich een parkachtig bosgebied waar gewandeld kan worden. Ook zijn er boottochten op de rivier om nijlpaarden te spotten. Nijlpaarden kan men overigens ook 's avonds tegenkomen in de straten (niet meegemaakt). Lidiko vinden we een aanrader!

Oude reviews (archief)

Geweldige locactie

renekoppen
9-8-2015

Met rondreis in zuid Afrika 4 nachten geweest. Wat een toplocatie en wat een lieve medewerkers en eigenaars. Niets op aan te merken!

Uitstekende plaats

Rein
31-10-2011

Lidiko Lodge hebben we bezocht tijdens een rondreis ZA met touroperator. Het is mooi gelegen aan de hoofdweg waar je overigens geen last van hebt. In de tuin zijn geschakelde huisjes en dat is je kamer. Grote badkamer. Het geheel is wel iets gedateerd. Er is eigenlijk geen reataurant bij maar voor ons hebben ze wel een diner verzorgt en dat wat heerlijk. Het Diner op de 2e avond bij Quater Deck was minder. Ontbijt ook goed verzorgt.

We hebben een aantal aanbieders voor Lidiko voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Lidiko in St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Lidiko zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Lidiko scoort een 8.88 uit 10 op basis van 4 reviews.