Hotel Lalapanzi Guesthouse

Kleine hotelsWeer vandaag30°19°
8,2

5 reviews over Hotel Lalapanzi Guesthouse in het Nederlands

Lalapanzi ligt aan de buitenkant van St. Lucia, zeer rustig in een schitterende tuin. De kamers zijn hier en daar een beetje gedateerd maar alles is netjes, functioneert goed en het is absoluut schoon. Er is een zwembad, niet al te groot maar voldoende voor verkoeling. Uitstekend ontbijt. Wat ons met name in positieve zin opviel was de bijzondere klantvriendelijkheid van de eigenaresse en de staf. Je kunt er terecht voor een objectief advies, een boeking, een ontbijt-box als je eens vroeg het park in wilt, etc. Zonder extra kosten wel te verstaan. Wat ons betreft is Lalapanzi een aanrader waar gastvrijheid nog met hoofdletters wordt geschreven.

Marlies
28-10-2012

Prima guesthouse. We hadden een vierpersoonskamer beneden. Die was wat eenvoudig. Er was ons wel een andere kamer aangeboden (we hadden een andere gerserveerd) maar dan zouden we twee kamers ver van elkaar hebben (foutje van het guesthouse). Daarom toch maar de vierpersoonskamer genomen. Ontbijt was heel erg lekker. 's-Avond kon je gebruik maken van de woonkamer. Er was een mooie tuin met zwembad.

Baukje Falkena-de Jong
8-3-2010

Prima guesthouse. De mannen die ons ontvingen zagen er een beetje slordig uit. Oude kleren etc. Zag er van binnen goed uit. Kamer was mooi, schoon en groot. Niks op aan te merken!! Ontbijt was ook goed. Je kon van alles krijgen. Goed verblijf gehad. Gr. Benno & Baukje

Sylvia
5-3-2010

Leuk Engels gezinshotel. De service is prima, we hadden een mooie kamer met aparte badkamer. De gastvrouw doet er alles aan om het naar de zin te maken. De prijs is 350ZA per persoon, incl ontbijt. De mogelijkheid bestaat om te bbq'en, zonder extra kosten (buiten de eigen boodschappen).

2008

Toplocatie

Jeannet
17-11-2008

Door omstandigheden, t.w. een zeer vies onderkomen, een plaatsje gevonden in het Lalapanzi Guesthouse. Zeer schone en nette kamers. Goede service en een prima ontbijt. Een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lalapanzi Guesthouse in St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lalapanzi Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.