Hotel Elephant

Met vrienden

Mooi slaaphotel

or
7-6-2017

Goed hotel en prima ligging. Niet erg geschikt om te dineren. Geen echte keuken. Had het idee van opgewarmde maaltijd van AH. Gelukkig rond het hotel wel goede eetgelegenheden. Bezoek aan Hluhluwe park was een topper. De boottocht is ook een aanrader.

Fijne kamers!

Starrenburg
2-6-2016

Wat ben je blij in zo'n hotel te arriveren als je net uit een vies hutje komt.

De bedden lagen heerlijk, de badkamer was voor Afrikaanse begrippen echt schoon! Een heerlijke douche, gezellig balkon aan het zwembad. De omgeving was top, je kunt er heerlijk wandelen. Langs het strand, we hebben daar de krokodillen echt van dichtbij kunnen bekijken.

We hebben 's avonds niet in het hotel gegeten maar bij de sushi tent om de hoek. Dit is echt een aanrader, heerlijk!! En... helemaal niet duur.

In het hotel wou je ook geen eens is eten, want het personeel was daar echt heeeeeel erg onvriendelijk. Het ontbijt was wel heel erg uitgebreid!

Goed genoeg

Chantal
17-10-2015

Helaas zaten wij in de dependance van het hotel 2 straten verder dan het hoofd hotel,

Deze locatie is erg gehorig en kleine kamers echter het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Een echte aanrader is om in het hippo steak house te gaan eten, als je geluk hebt komen hier sávonds de nijlpaarden aan het terras dit zorgt voor leuke mooie foto 's

lawaai in kamers

kieskeurig
15-11-2013

erg handig hoor om telkens de fan te laten aangaan als je de badkamer in wil, snacht hoor je dan ook wie op welk tijdstip een plasje doet. airco in kamers maken altijd herrie. geen zeep en weinig wc papier. eten zeer matig , chocolade mouse was gewoon pudding, en bief was draadjesvlees. ijs was verijst.

Prima hotel!

fam_klaver
12-11-2013

We hebben een grote kamer gekregen met een groot balkon en een uitzicht over de tuin.

Prima bed, mooie badkamer met een grote douche!

Heerlijk en uitgebreid ontbijt!

Een aanrader!

Gewoon goed

Laura
30-8-2013

Hotel ziet er netjes uit. Personeel is vriendelijk.

Elephant Lake Inn was op onze rondreis het eerste hotel met balkonnetje, dus dat was een leuke afwisseling. Mooi uitzicht ook, helemaal met de ondergaande zon.

Kamer was vrij ruim, modern en schoon. Ditzelfde gold voor de badkamer. Alleen sloot de douchedeur niet goed, waardoor de badkamervloer na een douche nat was. Het water had ook aardig de tijd nodig om warm te worden. Maar dat was eigenlijk alles wat 'negatief' was. Het bed lag lekker.

De kamers zijn wel wat gehorig, ik zat helemaal achterin de gang en hoorde al vroeg het personeel in de ontbijtzaal bezig met het ontbijt en het schoonmaken in de gangen.

Ontbijt was prima, redelijk veel keus. Alleen worden de eitjes vers gebakken dus moet je als je pech hebt een tijdje wachten..

Verder zit het hotel aan de hoofdweg in het kleine dorp dus alles in makkelijk te voet te bereiken.

Hotel in centrum

D&A
19-8-2013

Goede kamers in mooie tuin. 's Ochtends lawaaierig door schoonmakend personeel. Restaurant en bar: geen goede klimaatbeheersing.

mooi uitzicht

Warner
12-5-2011

Hotel met een mooi uitzicht en vanuit onze kamer geweldig uitzicht op de zonsondergang. Kamer groot en netjes, ruimte en schone badkamer.

prima

Hans Dijkman
20-11-2010

Mooi hotel in centrum

Klein maar schoon zwembad

Lage prijzen

Veel restaurantjes nabij

Pas op voor de apen,schitterend.

Vriendelijk personeel

Elephant Lake Hotel

Samantha
13-10-2010

Het Elephant Lake Hotel ligt aan de hoofdweg met leuke eettentjes, winkeltjes en een markt waar je leuke souveniers kan kopen. Het hotel heeft een prettige ambiance en goede service. Het heeft aan de tuinzijde een zwembad en het ligt meteen aan het meer. Het is echter gevaarlijk om hierheen te gaan ivm krokodillen en nijlpaarden. Het gebeurd dan ook wel eens dat er een nijlpaard uit het zwembad komt drinken. Kamers zien er erg mooi uit, met 2-persoonbed, luxe douche, tv, balkon met zitje en koffie- en theefac. Doucheproducten zijn ook aanwezig. Het ontbijt is goed, wel erg druk als er een grote groep in het hotel verblijft. Eitjes worden namelijk p/p gemaakt dus lang in de rij staan 's morgens. Het hotel ligt vlakbij de zee (walvis spotten) en een mooi natuurpark. Een game drive in St. Lucia is dus zeker een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Elephant voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elephant in St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elephant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.