Bed and Breakfast Elephant Coast Guesthousesterstersterster

9.9Fenomenaal

Zuid-Afrika, Kwazulu Natal, St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P.

9.9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Elephant Coast Guesthouse voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

48 reviews over Bed and Breakfast Elephant Coast Guesthouse

• 2019
    10Bram04-12-2019

Fantastisch verblijf

Heel fijn verblijf, ontbijt erg goed kamers heel mooi. Leuke omgeving, niet gaan lopen in de avond naar de restaurants, maar met auto 2 min . Anders kom je Nijlpaarden tegen ,zij kunnen hard lopen

Gereisd met partner in december 2019

• 10Chantal Geniar29-09-2019

BANGELIJK fantastisch toppie❤️❤️

Het was super en het ontvangst was ook super zoooooo vriendelijke mensen een echte aanrader voor en heel mooi en vooral super propere kamers amaai meer dan een 5sterren waard echt waar we hopen voor nog eens naar daar te gaan groeten van Chantal en Saskia

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    10Manuela Vonk16-11-2018

Geweldige accommodatie

De Nederlandse eigenaren zijn zo gastvriendelijke! Ze kunnen alles voor je regelen als je wilt. Niks is te veel. Alles is zo schoon, lekker ontbijt, mooie kamers. Je krijgt goeie tips wat je veel tijd aan uitzoeken bespaard. Het complex is zo lieflijk Afrikaans ingericht je voelt je er helemaal thuis dikke pluim voor The Elephant Coast Guesthouse. Een aanrader zowel deze accommodatie maar ook voor St. Lucia!!! Fantastisch!!

Gereisd met partner in januari 2018

• 10G. Wiersma12-11-2018

fantastisch , voor herhaling vatbaar

Wij zijn 2 weken in St.Lucia Zuid Afrika geweest. Geweldige ervaring, super eigenaar ! Zij hebben ons heel goed geadviseerd met uitstapjes en bezichtigingen enz. Het is een keurig guesthouse met een super ontbijt en keurige kamers Ik zou er zo weer naar toe gaan, we zijn echt top behandeld in Elephant Coast Guesthouse in St.Lucia

Gereisd met partner in februari 2018

• 10Tom19-04-2018

topper

Hartelijke ontvangst met veel info (ook over uitstappen). Mooie kamers, leuk zwembad. Lekker ontbijt op het terras met zicht op de tuin. Zeer aangename & gastvrije (nederlandse) eigenaars, nemen rustig de tijd om met je te praten - we hebben zo veel geleerd over Zuid-Afrika. Gebruik gemaakt van de wasservice tijdens on verblijf, handig... Topbestemming!

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• 10Fam. Sneek26-02-2018

Fantastische locatie met geweldige gastechtpaar.

Wat een mooie locatie om een paar dagen te verblijven. Mooie ruime kamers met een mooie luxe badkamer. Ook de ontvangst met een uitgebreid gesprek over tips / activiteiten om te doen, super. Heel uitgebreid ontbijt, mooie tuin en lekker zwembad.

Gereisd met vrienden in december 2017

• Oude reviews

10Fam. van Duyn26-12-2017

Een aanrader !

Bij aankomst een warm welkom . We
    voelden ons er gelijk thuis . We kregen goede uitleg over st . Lucia en de excursiemogelijkheden Het complex heeft een schitterde tuin waar ook de nijlpaarden soms doorheen lopen . We hadden een mooie familiekamer aan het zwembad . Heerlijk ontbijt. De wasservice was ook ideaal . Wij hebben de nachtsafari de boottocht en het snorkelen gedaan . Was goed geregeld . Zeker een aanrader .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Erik Boerhorst15-04-2017

Vriendelijk en warm guest house

Heel vriendelijke ontvangst. Uiterst behulpzaam m.b.t. het boeken van een boottocht en goede adviezen t.a.v. trips en restaurants in St. Lucia. Prima ontbijt en goede kamer. Eigenaren Crista en Albert met personeel doen echt hun best om je thuis te laten voelen.

Gereisd met partner in maart 2017

• 7NickBR30-12-2016

Prima guesthouse, kamer ligging verschillend

Tja, een guesthouse met prima reviews van voorgaande gasten en ja....het klopt wat er geschreven wordt, maar ik wil hier wel een statement maken. De kamerligging is verschillend en kan, net zoals bij ons, tot een grote teleurstelling leiden. Gezien de positieve reviews verbleven wij hier 3 nachten, het langste verblijf tijdens onze Zuid Afrika rondreis. Wij kregen de familiekamer rechts van de hoofdingang. Het guesthouse is daarom alleen buitenom bereikbaar en de kamer wordt geheel door tralies omgeven (zie foto's). Uitzicht op de omhoog gaande oprit. Het Nederlandse echtpaar was begin Oktober niet aanwezig. De honneurs werden waargenomen door een Engelstalige dame, die haar uiterste best heeft gedaan om het ons zo prettig mogelijk te maken, maar een andere kamer was niet mogelijk. Alle begrip als wij hier maar één nacht waren gebleven, maar deze kamer voor een gezin, die 3 nachten in het guesthouse verblijft ?, een gemiste kans. Het was ons "minste" verblijf in Zuid Afrika, jammer

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

• 10Jasper Renema24-07-2016

Mooie locatie met toffe eigenaren

Perfecte locatie om veel te doen in omgeving van St Lucia. Eigenaren weten veel te vertellen wat je kan doen en zijn zeer behulpzaam. Goede parkeermogelijkheden ook.

Gereisd met partner in juli 2016

12 tips over Bed and Breakfast Elephant Coast Guesthouse

• J., 05-01-2014

Lunch @ Rive & dune. pizza's waren goed,je hebt een leuk uitzicht over de straat. Lunch @ Ski boat club. Ook hier was de lunch goed en je kunt er gezellig zitten. Genieten van het uitzicht,zon en zwembadje. Diner @ John's. Wij hebben hier sushi gegeten aan de bar.erg leuk om aan te zitten en al het eten dat voorbij draait op de bordjes.ook maken ze wat jij wilt.bediening erg vriendelijk.

• paulensilvie, 22-10-2012

Het ontbijt en 's avonds op het terras in de tuin kijken of er hippo's voorbij komen,

• Ilse en Robert-Jan, 02-09-2012

Boek niet te weinig nachten, want je bent in deze omgeving niet snel uitgekeken! Je kunt naar het strand, een walviscruise maken, zeevissen, nijlpaarden- en krokodillencruise, op safari naar het National Park iMfolozi/Hluhluwe en niet te vergeten het Isimangaliso Wetland Park wat grenst aan de accommodatie. Ook zijn er veel wandelmogelijkheden in de directe omgeving.

0 vragen over Bed and Breakfast Elephant Coast Guesthouse

• Soort gerechtenLunchpakketten

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Vissen