Bed and Breakfast Elephant Coast Guesthouse

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag26°16°
Bed and Breakfast Elephant Coast Guesthouse
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Elephant Coast Guesthouse voor je op een rij gezet:

46 reviews over Bed and Breakfast Elephant Coast Guesthouse in het Nederlands

Geweldige accommodatie

Manuela Vonk
16-11-2018

De Nederlandse eigenaren zijn zo gastvriendelijke! Ze kunnen alles voor je regelen als je wilt. Niks is te veel. Alles is zo schoon, lekker ontbijt, mooie kamers. Je krijgt goeie tips wat je veel tijd aan uitzoeken bespaard. Het complex is zo lieflijk Afrikaans ingericht je voelt je er helemaal thuis dikke pluim voor The Elephant Coast Guesthouse. Een aanrader zowel deze accommodatie maar ook voor St. Lucia!!! Fantastisch!!

fantastisch , voor herhaling vatbaar

G. Wiersma
12-11-2018

Wij zijn 2 weken in St.Lucia Zuid Afrika geweest. Geweldige ervaring, super eigenaar !

Zij hebben ons heel goed geadviseerd met uitstapjes en bezichtigingen enz.

Het is een keurig guesthouse met een super ontbijt en keurige kamers

Ik zou er zo weer naar toe gaan, we zijn echt top behandeld in Elephant Coast Guesthouse in St.Lucia

topper

Tom
19-4-2018

Hartelijke ontvangst met veel info (ook over uitstappen). Mooie kamers, leuk zwembad. Lekker ontbijt op het terras met zicht op de tuin. Zeer aangename & gastvrije (nederlandse) eigenaars, nemen rustig de tijd om met je te praten - we hebben zo veel geleerd over Zuid-Afrika. Gebruik gemaakt van de wasservice tijdens on verblijf, handig... Topbestemming!

NRV Holiday

Fantastische locatie met geweldige gastechtpaar.

Fam. Sneek
26-2-2018

Wat een mooie locatie om een paar dagen te verblijven. Mooie ruime kamers met een mooie luxe badkamer. Ook de ontvangst met een uitgebreid gesprek over tips / activiteiten om te doen, super. Heel uitgebreid ontbijt, mooie tuin en lekker zwembad.

Een aanrader !

Fam. van Duyn
26-12-2017

Bij aankomst een warm welkom . We

voelden ons er gelijk thuis . We kregen goede uitleg over st . Lucia en de excursiemogelijkheden Het complex heeft een schitterde tuin waar ook de nijlpaarden soms doorheen lopen . We hadden een mooie familiekamer aan het zwembad . Heerlijk ontbijt. De wasservice was ook ideaal . Wij hebben de nachtsafari de boottocht en het snorkelen gedaan . Was goed geregeld . Zeker een aanrader .

Vriendelijk en warm guest house

Erik Boerhorst
15-4-2017

Heel vriendelijke ontvangst. Uiterst behulpzaam m.b.t. het boeken van een boottocht en goede adviezen t.a.v. trips en restaurants in St. Lucia. Prima ontbijt en goede kamer. Eigenaren Crista en Albert met personeel doen echt hun best om je thuis te laten voelen.

Prima guesthouse, kamer ligging verschillend

NickBR
30-12-2016

Tja, een guesthouse met prima reviews van voorgaande gasten en ja....het klopt wat er geschreven wordt, maar ik wil hier wel een statement maken. De kamerligging is verschillend en kan, net zoals bij ons, tot een grote teleurstelling leiden. Gezien de positieve reviews verbleven wij hier 3 nachten, het langste verblijf tijdens onze Zuid Afrika rondreis. Wij kregen de familiekamer rechts van de hoofdingang. Het guesthouse is daarom alleen buitenom bereikbaar en de kamer wordt geheel door tralies omgeven (zie foto's). Uitzicht op de omhoog gaande oprit. Het Nederlandse echtpaar was begin Oktober niet aanwezig. De honneurs werden waargenomen door een Engelstalige dame, die haar uiterste best heeft gedaan om het ons zo prettig mogelijk te maken, maar een andere kamer was niet mogelijk. Alle begrip als wij hier maar één nacht waren gebleven, maar deze kamer voor een gezin, die 3 nachten in het guesthouse verblijft ?, een gemiste kans. Het was ons "minste" verblijf in Zuid Afrika, jammer

Mooie locatie met toffe eigenaren

Jasper Renema
24-7-2016

Perfecte locatie om veel te doen in omgeving van St Lucia.

Eigenaren weten veel te vertellen wat je kan doen en zijn zeer behulpzaam.

Goede parkeermogelijkheden ook.

Heerlijk guesthouse

Folkerts
28-2-2016

Vriendelijke eigenaren met hart voor Afrika en voor hun gasten, duidelijk uitleg ook ivm de gevaren die de rond lopende nijlpaarden met zich mee brengen.

Prachtige luxe kamers met goede bedden.en wij hebben genoten van het dorpje, de rondvaart op de rivier en het bezoekje aan het Zulu dorp. Dit kan je allemaal via de eigenaar regelen. Nacht safari liep ging niet goed dit werd netjes opgelost.

Wij adviseren deze locatie en accommodatie zeker aan.

Ongezellige, sfeerloze guesthouse

Elisa
6-2-2016

Bij aankomst een zeer uitgebreide uitleg gekregen van wat er allemaal te doen was in de buurt. Dit duurde zo'n 45min, wat veel te lang is na een vermoeiende reis.

Onze kamer lag in de kelder, grenzend aan het zwembad. Op zich een mooi uitzicht, maar het gevoel dat je in een kelder zat bleef. Muffe huisgeur in heel het gebouw, kamers ongezellig ingericht, lauw water in de douche en lavabo. Als we 's avonds nog even in de lounge wilden zitten om nijlpaarden te spotten, werd de terrasdeur voor onze neus toegetrokken en alle hekken en deuren op slot gedaan. Kreeg hier eerder het gevoel van in een gevangenis te verblijven dan in een guesthouse.

Ontbijt: niks speciaals, gewoon een continental breakfast. We mochten maar ontbijten tussen 7u45 en 8u45. Ik wilde om 8u45 nog een boterham in de toaster gaan steken, maar de gérante nam het broodmandje gewoon voor mijn neus weg waarop ze zei dat de helpsters nu moesten ontbijten en dat de tijd om te ontbijten voorbij was.

Enige wat positief was aan dit verblijf was het zwembad met de mooie tuin.

NRV Holiday

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Elephant Coast Guesthouse in St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Elephant Coast Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.