Bed and Breakfast Anna's

9,6

4 reviews over Bed and Breakfast Anna's in het Nederlands

Gerrit
28-10-2015

Bijzonder mooie B&B. Wij hadden de grootste kamer met een hele mooie en grote badkamer en balkon. De kamer is heel erg mooi en smaakvol ingericht. Beneden is een hele grote en mooi ingerichte zitkamer met verschillende plekken om te zitten en met faciliteiten zoals koelkast, muziek etc. Het ontbijt is zeer uitgebreid en goed. Thea, de manager, is heel vriendelijk en behulpzaam. Kortom, top locatie. Overigens is St. Lucia zeer de moeite waard, prachtige natuur, stranden, restaurants etc.

A home away from home!

Jorik & Fleur
19-2-2011

Wij hebben meerdere malen onze vakantie doorgebracht bij Ivan & Brenda in St. Lucia. De kamers zijn erg netjes, schoon en van alle gemakken voorzien. Ivan en Brenda doen alles voor je om ervoor te zorgen dat je je thuis voelt. Niets is Ivan te veel. Brenda bakt de allerlekkerste eitjes voor je in de ochtend. Dit alles heeft ervoor gezorgd dat wij meerdere malen terug zijn gekomen naar Anna's B&B.

Topaccomodatie

Gerrit olde Hartman
3-2-2011

In tegenstelling tot eerdere reviews schrijf ik deze maar in het Nederlands. Tenslotte is het afrikaans hieraan verwant. Wij zijn in november 2010 geweest. De B&B was fantastisch. De benadering van de heer en mevrouw Facer was optimaal. Na aankomst werden we van erg goede adviezen voorzien omtrent onder andere het bezoek aan de wildparken. De kwaliteit van de accomodatie was van een zeer hoog gehalte. Niets was Ivan te veel. Toen ik vanuit Durban belde dat ik mijn camera was vergeten, bood hij onmiddellijk aan om naar Mtubatuba te komen om mij deze te overhandigen. Fantastisch. Ik kan iedereen die een bezoek brengt aan de omgeviong van St. Lucia adviseren de keuze te laten vallen op deze B&B accomodatie. Grandioos

Begin november 2010 een paar dagen hier gelogeerd, Ivan en Brenda zijn erg gastvrij en proberen het hun gasten helemaal naar de zin te maken, Ivan weet erg veel van flora en fauna, ze zijn erg behulpzaam met adviezen en plannen van excursies etc. Onze kamer (Deck room) was prima en balkon helemaal te gek. Kortom een paar prachtige gezellige dagen hier beleefd. Prachtige plek voor het maken van verschillende dagtochten. (Han en Marion)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Anna's in St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Anna's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.