Bed and Breakfast Afrikhaya

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag25°18°
Bed and Breakfast Afrikhaya
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Afrikhaya voor je op een rij gezet:

22 reviews over Bed and Breakfast Afrikhaya in het Nederlands

een TOPPER

Bert en Jolanda
13-11-2008

Dit is echt een aanrader, niets is Joyce te veel.

Het is een gezellige huis waar je heel snel het gevoel hebt dat je thuis bent.

Bij aankomst wordt je gastvrije ontvangen.

In Afrikhay voel je jezelf door de persoonlijke aandacht direct op je gemak. De kamers zijn gezellig en met sfeer ingericht. Door Joyce en Marcel is veel aandacht besteed aan de accommodatie.

Door Joyce wordt een lekker ontbijt wordt geserveerd.

Marcel en Joyce geven veel tips gegeven over de diverse activiteiten in de omgeving. De kennis van de omgeving en de bevolking is groot.

St Lucia is een gezellig plaatsje.

In de omgeving is een veel activiteiten en excursies. Joyce helpt je graag met het boeken van excursies en activiteiten.

Dit is echt een aanrader aan langere tijd te blijven.

Een werkelijke verrassing! Nog nooit zo'n accomodatie waar

Dennis uit Katwijk
1-4-2008

Een werkelijke verrassing! Nog nooit zo'n accomodatie mogen meemaken waar je het gastland daadwerkelijk beleeft! De service van de gastvrouw en gastheer is fenomenaal alsmede hun kennis van het gebied, de bevolking en het dorp St. Lucia.

Je bent even onderweg vanuit Nederland voordat je daadwerkelijk bij Afrikhaya bent, maar zodra je je kamer/huisje instapt ben je dit allemaal vergeten.

Iedere ochtend een ontbijt die zijn weerga niet kent en ook in de directe omgeving zijn ruim voldoende eet en drinkgelegenheden aanwezig, allen op loopafstand. De "braai" die we bij Afrikhaya mochten meemaken was ook zeer speciaal.

Bijna ontelbare keuzes aangaande safari's, boottrips, vogel-safari's en bezichtigingen. Dit ook allemaal ter plekke te regelen via Afrikhaya Guest House.

De bevolking is vriendelijk, zo ook het klimaat. Een perfecte lokatie voor zowel de zon-aanbidder, de natuurliefhebber als diegene die geinteresseerd is in cultuur en geschiedenis.

Een regelrechte aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Afrikhaya in St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Afrikhaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.