Bed and Breakfast Afrikhaya

22 reviews over Bed and Breakfast Afrikhaya in het Nederlands

Geweldig

Angelique van Schaijk
20-8-2011

Wij zijn hier begin augustus 2 nachten geweest en is echt een geweldige plek om te verblijven. De eigenaren zijn echt super gastvrij en de kamers waren prachtig. Direct bij aankomst krijg je allerlei informatie over wat er allemaal in St Lucia te beleven is en wat goede restaurants zijn. Ook het ontbijt is erg goed. Wij vertrokken na de 2e nacht heel erg vroeg en kregen zelfs een uitstekend ontbijt mee. Dit is echt een aanrader.

Super!

gezellige meiden
23-6-2011

Wat een heerlijke B&B....!!!! De kamers zijn prachtig, het ontbijt heerlijk en een vriendelijke eigenaresse die alles vertelt over de omgeving. St.lucia is een unieke plek waar je makkelijk een aantal dagen kan blijven (walvissen spotten, snorkelen, paardrijden over het strand,wetland bezoeken) Hier moet je geweest zijn!

Het allerbeste

Anne Jongkind
25-2-2011

Wij verbleven hier half februari 2011 en hebben in onze 4 weken in Zuid-Afrika niet zo zo"n mooie B&B gehad. De ontvangst is echt heel prima, de kamer echt mooi en een prima doucheruimte. Er is een heel leuk zwembad. De eigenaresse regelt alle excursies en geeft tips over goede restaurants

Een prachtig paradijsje!

Iris van Schaick
3-1-2011

Een geweldige rustige oase in de drukte van st. Lucia.

Een prachtige lodge met alles erop en eraan. De eigenaresse Joyce gaf ons een paar bruikbare tips bij het ontdekken van st. Lucia.

In en rondom St. Lucia is veel te ondernemen, ons verblijf van maar slechts 1 nacht was dus ook veel en veel te kort......

Reden genoeg om zeker nog een keer terug te keren. En dan boeken we zeker Afrikhaya!

Paradijsje!

natalya
25-12-2010

Dit is écht een topper. Ligging is goed als je met de auto bent, erg leuk om nijlpaarden en krokodillen te gaan kijken (kan met de boot, maar vanaf de kant bij de Boat Club gaat prima). Als je hier aan komt krijg je van Joyce (eigenaresse) gelijk een hele uitleg van wat er allemaal te beleven is in de buurt, en je hebt het idee dat je hier toch wel een aantal dagen goed kunt toeven.. Dat is ook zo! Ook een dagje strand is hier erg goed te doen, prachtig strand aan de oceaan! Dagje Isomigolio (of zoiets) en kan als uitvalsbasis naar Hluhluwe/Imfolozi (wel nog een klein uurtje met de auto). De gidsen die zijn aanbevelen zijn ook écht goed (die wij hadden maakte van niks een leuk verhaal.. Zijn naam was Sakele.)

En dan de accommodatie: echt een plaatje, supermooie kamers, van alle luxe voorzien, goede bedden, super douche... En dan nog de prijzen: € 75,- voor 2pers. Incl. ontbijt: hele goede prijs-kwaliteit verhouding!

Prima uitvalsbasis voor St. Lucia en omgeving!

Michel & Leonie
11-11-2010

Half oktober waren wij 3 nachten te gast bij Joyce en Marcel van Afrikhaya en het is ons prima bevallen. Bij aankomst kregen we direct een uitgebreide introductie over St. Lucia en omgeving zodat we direct op de hoogte waren van alles wat er zoal te beleven is. Het weer zat helaas wat tegen maar desondanks heeft Joyce voor ons een aantal geweldige excursies kunnen regelen. Verder was het ontbijt goed, en als we vroeg op excursie gingen kregen we een ontbijtpakketje mee zodat we niet met een lege maag op pad hoefden. De kamer die we hadden was altijd keurig schoon, had een goed bed en was leuk Afrikaans ingericht.

Conclusie is dus dat we niets te klagen hebben gehad en Afrikhaya dus zeker kunnen aanraden als je op zoekt bent naar een betaalbaar maar goed adres in St. Lucia.

Anrader

Caudia
17-4-2010

Zijn er 2 nachten verblijfen en hebben niets te klagen. De kamers zijn super mooi en het ontbijt was heerlijk. Verder hebben wij goede tips ontvangen en Joyce heeft er alle moeite gedaan om voor ons enkele trips te organisieren.

Prachtig!

Melanie&Ferry
17-11-2009

Prachtige B&B, heel mooi Afrikaans ingericht, heerlijk zwembad en prachtige kamers. Joyce en Marcel zijn zeer gastvrij en geven veel informatie over St Lucia en omstreken. St Lucia is een leuk stadje waar we zelfs 's nachts nijlpaarden tegenkwamen. Gelukkig zaten we in de auto! Heerlijke salade gegeten bij de Ski Boat Club met uitzicht op de nijlpaarden en krokodillen. Ook een aanrader is een restaurant waar je de heerlijkste biefstuk van St Lucia kan eten (vraag Joyce naar de naam, want ben het helaas vergeten!).

De Wetlands zijn leuk om te bezoeken en Cape Vidal heeft een mooi strand.

St.Lucia -de veiligste plaats in Zuid Afrika

Bob & Cin
23-8-2009

Weinig toe te voegen eigenlijk aan onderstaande verhalen. Deze spreken voor zich en ik kan elk woord beamen. Totaal 4 weken rondgereisd in Zuid AFrika ( van Kaapstad naar Johannesburg). Qua accomodatie is Zuid Afrika overigens geniaal. Voor elk budget prima slaapplaatsen. Maar Afikhaya staat boven aan ons lijstje. ( van zo'n 18 verschillende verblijven, dus er ís vergelijkingsmateriaal;) Alles tot in de puntjes verzorgd, super schoon. Op en top Afrika, zowel de kamers als buiten. Een erg hoog WAUW gehalte. 2 schatten van honden, heerlijk ontbijt...De Nederlandse eigenaren, Marcel en Joyce zijn naast goed gezelschap ook een erg goede informatiebron. ( en niet alleen over St lucia. ) Het dorpje zelf heeft een erg prettige atmosfeer, wij hebben ons geen seconde onveilig gevoeld. Alles is op loopafstand en eigenlijk de moeite waard een week te verblijven. Het is dé uitvalsbasis voor HluweHluw NP, Wetlands, boottrips. Leuke restaurantjes..kortom : een dikke 10.

Nooit meer..... een andere plek dan dit

Jeroen Maan
21-6-2009

3x Super; Super schoon, Super vriendelijk en Super mooi. Marcel en Joyce hebben hun ziel en zaligheid gelegd in deze prachtige accommodatie. Wij zijn begin mei 2009 een aantal nachten in Afrikaya verbleven. Het natuurpark (St. Lucia Wetland park) is super mooi en Cape Vidal is een echte aanrader voor een heerlijke dag strand.

Helemaal fantastisch, we komen er zeker nog een keer terug, maar dan als de walvissen er zijn.

Linda en Jeroen

We hebben een aantal aanbieders voor Afrikhaya voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Afrikhaya in St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Afrikhaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.