Bed and Breakfast Afrikhaya ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Colinda

Een fantastische, rustige en schone B&B!

Colinda
1-5-2012

Wij hebben hier 2 overnachtingen gehad, maar eigenlijk wilden we nog niet verder reizen. In St. Lucia zelf is heel veel te zien en te beleven en is dan ook een heel goede uitvalsplek voor dagtochtjes. Wij zijn via Wetland Park naar Cape Vidal strand gereden en ondertussen genoten van alle mooie natuur. Bij aankomst kregen wij direct veel tekst en uitleg over de mogelijkheden die St. Lucia biedt. De kamer is heel fris en schoon, was echt een verademing na een paar dagen in mindere accommodaties te hebben overnacht. Prijs/kwaliteit is heel goed, je krijgt echt waar voor je geld. Ontbijt was heel lekker, alles is zo vers. Ook kregen wij een verrekijker en strandstoeltjes te leen aangeboden. Kortom een heerlijk bezoek gehad bij Marcel en Joyce, een aanrader voor iedereen!