Bed and Breakfast Afrikhaya ****

Review geschreven door Jan & Vera

Heerlijk verblijf

Jan & Vera
30-8-2011

Wij hebben deze zomer drie nachten in Afrikhaya lodge geslapen. Het is een erg mooie lodge met zeer stijlvolle en schone kamers. De lodge ligt een beetje buiten het centrum, maar St. Lucia is zo klein, dat het niet uitmaakt, het is eenvoudig te belopen. Het ontbijt is (net zoals overal in ZA) erg goed!

Wij kwamen zonder plannen naar St. Lucia, en hebben de eerste ochtend samen met Joyce een planning gemaakt voor alle dagen. We zijn in het St. Lucia Wetlands Park geweest (onverwachts erg mooi, met veel dieren en prachtige zee), naar Hluwihluwi geweest waar we op een ochtend drive de Big 5 hebben gezien ;-) Prijs/kwaliteit iets minder omdat St. Lucia in het algemeen een dure bestemming in ZA Afrika is.

Zeker een aanrader!