• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

59 accommodaties in

St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P.

Reviews over St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P.

Leuke plaats met veel mogelijkeden

Ben, 11-6-2017
    De twee dagen die we hadden in St. Lucia vonden we tekort om alles hier te bekijken en te doen. Vandaar dat we ons verblijf met twee dagen verlengden. Het centrum van St. Lucia heeft veel eetgelegenheden, er is een SPAR en nooit hebben we ons er onveilig gevoeld, ondanks dat stukken van de hoofdstraat niet zo goed verlicht waren. We maakten een boottocht op de rivier voor het spotten van de hippo's (nijlpaarden). Verder is er een Crocodile Center, met verderop het natuurgebied en mooie stranden van Cape Vidal. Laatste zijn alleen per auto te bereiken. Kortweg St. Lucia vonden we een plaats waar we het vakantiegevoel hadden ;).

Goede omgeving

or, 7-6-2017
    Het Hluhluwe park was een belevenis. Goede Ranger en veel te zien. Boottocht Wetland was mooi al regende het zou het niet gemist willen hebben

Indrukwekkend

Cora, 9-5-2017
    Een prachtig mooi park, mooier dan het Krugerpark. Je komt oog in oog te staan met de wilde dieren, geweldig. De gids wist enorm veel te vertellen over het wel en wee van deze dieren.

schitterende boottocht meer van St Lucia

ron janszen, 22-12-2015
    voor het nationaal park Hluhluwe Umfolozi moet je eigenlijk minimaal een hele dag uittrekken om dit prachtige park en de verscheidenheid aan dieren goed te kunnen bekijken.

Indrukwekkend mooi

Gerrit, 28-10-2015
    We zijn in het Wetlandpark geweest, de stranden bezocht en met de boot het meer op geweest. Het park is heel anders dan de andere parken. Een duinlandschap met vele soorten bomen, water en veel wild. Zelfs een neushoorn gezien die we in Kruger gemist hadden. De stranden zijn fantastisch. Een boot tocht mag je niet missen vanwege de nijlpaarden, krokodillen en vogels. Het stadje is aardig maar heeft prima restaurants.
St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P. scoort een 8,6 uit 10, op basis van 70 reviews