vakanties St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P.

Reviews over St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P.

Geweldige accommodatie

Manuela Vonk,
    16-11-2018

De Nederlandse eigenaren zijn zo gastvriendelijke! Ze kunnen alles voor je regelen als je wilt. Niks is te veel. Alles is zo schoon, lekker ontbijt, mooie kamers. Je krijgt goeie tips wat je veel tijd aan uitzoeken bespaard. Het complex is zo lieflijk Afrikaans ingericht je voelt je er helemaal thuis dikke pluim voor The Elephant Coast Guesthouse. Een aanrader zowel deze accommodatie maar ook voor St. Lucia!!! Fantastisch!!

fantastisch , voor herhaling vatbaar

G. Wiersma,
    12-11-2018

Wij zijn 2 weken in St.Lucia Zuid Afrika geweest. Geweldige ervaring, super eigenaar !

Zij hebben ons heel goed geadviseerd met uitstapjes en bezichtigingen enz.

Het is een keurig guesthouse met een super ontbijt en keurige kamers

Ik zou er zo weer naar toe gaan, we zijn echt top behandeld in Elephant Coast Guesthouse in St.Lucia

topper

Tom,
    19-4-2018

Hartelijke ontvangst met veel info (ook over uitstappen). Mooie kamers, leuk zwembad. Lekker ontbijt op het terras met zicht op de tuin. Zeer aangename & gastvrije (nederlandse) eigenaars, nemen rustig de tijd om met je te praten - we hebben zo veel geleerd over Zuid-Afrika. Gebruik gemaakt van de wasservice tijdens on verblijf, handig... Topbestemming!

Fantastische locatie met geweldige gastechtpaar.

Fam. Sneek,
    26-2-2018

Wat een mooie locatie om een paar dagen te verblijven. Mooie ruime kamers met een mooie luxe badkamer. Ook de ontvangst met een uitgebreid gesprek over tips / activiteiten om te doen, super. Heel uitgebreid ontbijt, mooie tuin en lekker zwembad.

Een aanrader !

Fam. van Duyn,
    26-12-2017

Bij aankomst een warm welkom . We

voelden ons er gelijk thuis . We kregen goede uitleg over st . Lucia en de excursiemogelijkheden Het complex heeft een schitterde tuin waar ook de nijlpaarden soms doorheen lopen . We hadden een mooie familiekamer aan het zwembad . Heerlijk ontbijt. De wasservice was ook ideaal . Wij hebben de nachtsafari de boottocht en het snorkelen gedaan . Was goed geregeld . Zeker een aanrader .

St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P. scoort een 8,6 uit 10, op basis van 72 reviews