Bed and Breakfast Mhlangeni Lodge

7 reviews over Bed and Breakfast Mhlangeni Lodge in het Nederlands

Super leuk en gezellig

John
6-10-2010

prachtige lodge aan zee met zeer goed eten en uitstekende verzorgin!

Grandioos

peter_de_maagt
18-7-2010

Brabantse gezelligheid en gastvrijheid met een vleugje italiaanse charme!

Geweldig!

Tanke
17-7-2010

We hebben genoten van de gastvrijheid van Gianni en Jeanne.

niets was hun teveel.

Thanks dear friends,

Marion en Marcel van de duikgroep.

heel bijzonder

Corien Koelman
13-7-2010

We vonden het een heel bijzondere ervaring om in een heel warm "nest" te komen midden in de winter in Zuid-Afrika

Een heerlijke plek en bijzonder gastvrij

Fred en Rianne
31-1-2010

Mhlangeni Lodge in Shelly Beach is een heerlijke plek om een aantal dagen te verblijven. Het ligt ongeveer een uur rijden ten zuiden van Durban. De kamers met badkamer zijn erg mooi en luxe. Dit geldt in het bijzonder voor de honeymoonsuite, waar wij hebben geslapen.

Vanaf de eetzaal en veranda heb je een prachtig uitzicht over de zee, waar we zelfs walvissen hebben kunnen spotten. De eigenaren Jeanne en Gianni, een combinatie van Nederlandse gezelligheid en Italiaanse passie voor koken (een heerlijk ontbijt) zorgen ervoor dat je je er meteen thuisvoelt. Jeanne kan veel vertellen over de natuur en de 'places of intrest' in het land. We hebben daar dankbaar gebruik van gemaakt bij het verkennen van de mooie omgeving. Kortom: een aanrader! We komen hier zeker nog eens terug op een volgende rondreis.

Paradijs

Adriaan
27-10-2009

Wat hebben we hiervan genoten! Wij hebben ruim 1 week verbleven in een van de huisjes gelegen op het terrein van de lodge. Het huisje was voorzien van prima bedden in twee slaapkamers en had een badkamer en kleine zitgelegenheid. Wij zaten altijd buiten op het terras. Heerlijk. De lodge is prachtig gelegen en wordt met veel zorg onderhouden door de eigenaars. De ontbijtzaal biedt een mooi uitzicht over de oceaan, heerlijke combinatie met het fantastisch royaal ontbijt. De kinderen (7 en 11) hebben zich prima vermaakt in het zwembad. Ze vonden het geweldig dat ze door de apen gewekt werden (geroffel op het dak), onvergetelijk. In de omgeving is naast de fantastische zee voldoende te beleven, crocodile park, mac's bananas, oribi gorge teveel om op te noemen. Ben je in de buurt-> Zeker boeken !

Prachtige ligging, goed adres, heerlijk ontbijt.

Karin Schuurs
5-10-2009

Mhlangeni Lodge ligt op een heuvel, een kleine km afstand van de kustweg die leidt van Durban naar Port Edward. Vanuit de lodge heb je een prachtig uitzicht op het strand en de zee. Af en toe kun je zelfs walvissen zien zwemmen! Beneden aan de rivier in de tuin lopen kleine antilopen (duikertjes) en in de bomen houden aapjes in de gaten wat er in de tuin gebeurd. De visarend komt regelematig overvliegen.

De lodge wordt gerund door Gianni en Jeanne, een Italiaans-Nederlands echtpaar, een combinatie van Italiaanse gastvrijheid en Nederlandse gezelligheid. We werden zeer gastvrij ontvangen, onze kamer had een balkon met uitzicht op zee. Alles was in goed in orde, keurig en schoon. De kamers hebben een eigen douche en/of bad, TV en koelkastje met inhoud. Er is ook een kleine bar. Er is een zwembad met ligstoelen waar je van de zon kunt genieten. En dan niet te vergeten het ontbijt!! Het lekkerste ontbijt in ZA. Er is veel te beleven in de omgeving. Bij Protea Banks (rif) kun je duiken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mhlangeni Lodge in Shelly Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mhlangeni Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.