Bed and Breakfast Seaside Lodge

Bed and Breakfast Seaside Lodge

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag30°11°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Seaside Lodge voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Seaside Lodge in het Nederlands

Gereed voor renovatie!

Claudia van Dartel
11-11-2012

Op het oog nette kamers, maar als je goed gaat kijken zijn ze te vies voor woorden! Je ruikt het al bij binnenkomst in de accommodatie: het is muf en wordt alleen oppervlakkig schoongemaakt! Vieze vloerbedekking, schimmelplekken in de plafonds van lekkages, pekkige raambekleding en vooral de ventilatoren niet aanzetten, want daarop zit gewoon een centimerer vet en stof! Ook de gezamenlijke ruimte is niet om aan te zien. Schimmel in de keuken! Je wilt dus niet dat daar je ontbijt wordt gemaakt, wat je eerst al op een briefje moest invullen voor de volgende dag; belachelijk! Het enige wat mooi was, was het uitzicht vanaf het gedeelde balkon.

Gereisd Met partner in oktober 2012

Bed and Breakfast info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Seaside Lodge in Salt Rock, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Seaside Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.