Hotel Cleopatra Mountain Farmhouse

Kleine hotelsWeer vandaag17°4°
Hotel Cleopatra Mountain Farmhouse
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Cleopatra Mountain Farmhouse voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Cleopatra Mountain Farmhouse in het Nederlands

geweldig!

joopke
26-4-2015

samen met mijn partner zijn wij enorm verwend, op culinair en persoonlijk gebied, geweldige keuken, erg leuke inrichting (in elk hoekje wat te zien) zeer mooie omgeving.

tijdens het diner word je kamer opgeruimd je bed opgemaakt, op frissere avonden zetten ze zelfs de elektrische deken aan.

elke kamer heeft een ander thema, zeer mooi en luxe ingericht.

Subliem!

Moustique
        29-5-2012

Top! Prachtig wandelgebied. Het eten is fantastisch maar erg veel. De slogan van de kok is " You are not on a health farm so butter is butter and cream is cream."

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cleopatra Mountain Farmhouse in Nottingham Road, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cleopatra Mountain Farmhouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.