Lodge Mtunzini Forest

LodgeWeer vandaag26°10°

1 review over Lodge Mtunzini Forest in het Nederlands

Goed bereikbaar, fijne ontvangst en perfecte receptie-service. Laat je niet afschrikken door de time-sharing-boekingssite, je kan gewoon je verblijfsverzoek mailen en krijgt ook weer keurig en redelijk snel antwoord.

Huisjes zijn self-catering, maar hebben dagelijks service (ontbijtafwas, beddenopmaak en er is een regelmatige handdoekenwissel). Ze liggen geweldig in een oerwoud-omgeving. Je hoort er weer heel andere geluiden dan op de savanne (kikkers, insecten, bush-babies en veel verschillende vogels). De apen kunnen wel opdringerig zijn als ze toevallig in de buurt zijn als je buiten wil eten. Met kleine kinderen even oppassen.

Bedden zijn niet geweldig, dat vond ik echt een minpunt. Maar verder is er niets op het huisje aan te merken.

Voor de kinderen is er een zwembad, een speeltuin, een soort midget-golf en het op het terrein gelegen restaurant voedert bij zondsondergang de busbabies. Heel bijzonder, die zie je normaal gesproken niet!

De wandeling over bruggetjes naar het strand is ook geweldig. Verder leuke wandelingen in de nabije omgeving over plankenpaadjes: door een moerasbos met raffiapalmen en door een mangrovebos (krabben, slikspringers) tot bij een krokodillenrivier.

Dorpje Mtunzini is gemoedelijk, prima supermarkt en aantal leuke restaurantjes. Helaas net niet op loopafstand, zeker 's avonds moet je echt de auto pakken.

Strand is niet bewaakt of afgeschermd met haaiennetten, maar gezien de hoge golven is zwemmen sowieso niet echt een optie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Mtunzini Forest in Mtunzini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Mtunzini Forest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Mtunzini Forest scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.