Sorteren

Reviews over Mtubatuba

Zeer gastvrij, dit voelt als thuiskomen

Rob van Westing
    7-8-2017

Jenny en Gavin zijn zeer gastvrij en enthousiast. Het ontvangst voelde als een warm bad. Heerlijk eten 's avonds en een prima uitvalbasis om Imfolozi/Hluhluwe national park, het Wetland Park Isimangaliso en St Lucia te bezoeken. Ook de game drive, verzorgd door Gavin, is superleuk. Een echte aanrader!

Erg fijn verblijf en goede prijs - kwaliteit

M. de Vries
    21-10-2012

Wij hebben 2 nachten bij Wendy's gelogeerd, nadat we hier onverwacht na zonsondergang aankwamen zonder reservering. Gelukkig konden we hier terecht en we hebben 2 heerlijke avonden gehad. We hebben zowel Wendy als haar man Tony veel gesproken. Ze zijn erg persoonlijk betrokken bij hun gasten en vinden het belangrijk dat je je thuis voelt bij hen. De locatie is perfect voor het bezoeken van zowel St. Lucia en Hluwhluwe - Imfulozi national park. Verder is er in Mtubatuba zelf niet veel te doen.

De kamers zijn schoon, bedden comfortabel en het eten is goed (ongeveer 12 euro voor 3 gangen en zeer goed vlees). Ontbijt vonden wij ook heel goed.

Een aanrader

Astrid
    27-5-2012

Betaalbare Country Lodge in de omgeving van St. Lucia en Hluhluwe-Imfolozi. Helaas hebben we Wendy niet mogen ontmoeten, maar haar man Tony zorgde ervoor dat we ons erg op ons gemak voelden. Heerlijk gegeten, zowel diner als ontbijt. Prachtige tuin, mooi kamer, erg vriendelijke mensen. Niet alleen Tony, maar ook de rest van de staff. Een verrassing was dat de auto 's ochtends werd gewassen, als extra service.

Zeer goede en comfortabele uitvalsbasis

Rina van der Meijden
    28-12-2011

In het dorp zelf is niet veel te beleven, maar Wendy's Country House ligt zeer centraal om zowel St. Lucia als Hluhluwe Umfolozi te bezoeken. De kamer is zeer comfortabel en luxe ingericht. Het huis ligt in een mooie grote tropische tuin in een rustige buurt die afgesloten is en bewaakt wordt. Wendy en haar man (en personeel) zijn zeer aardig, zijn in je geinteresseerd en geven je tips. Door de gesprekken met hen leer je het land beter kennen. 's Avonds hebben we twee keer bij Wendy gegeten: twee keer een smaakvol 4-gangendiner. Op zondag heeft de kok vrij en toen hebben we ergens anders gegeten.

We zouden er zo weer heen gaan.

Knus

Jeanette Serry
    27-12-2009

Wendy is een prima, gezellige gastvrouw, met haar man Tony hebben we minder contact gehad. We verbleven twee nachten in haar B&B; Eén daarvan hebben we bij Wendy's gegeten, de eerste avond zorgde Wendy voor een alternatief, omdat op zondag de kok vrij is. Qua plaatsje stelt Mtubatuba niets voor, St Lucia sprak ons veel meer aan. Maar Mtubatuba is een goede uitvalbasis naar St Lucia Wetlands en Hluhluwe-Umfolozi. Alle safaris en andere uitstapjes kan Wendy voor je regelen.

Mtubatuba scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews