Vakantiepark

• Onderkomen8,3
  • Activiteiten8,0

4 reviews over Vakantiepark Rocktail Beach Camp in het Nederlands

fantastisch gelegen lodge, heerlijk eten

sas63
15-4-2017
  • Activiteiten9

Je kunt deze lodge alleen per 4x4 drive bereiken, maar als je dat niet hebt wordt je opgehaald bij een afgesproken ophaal locatie. Daar rij je nog 1,5 uur in een jeep naar de lodge. Het is er fantastisch! Alleen al de ligging ( aan zee) dat is wel even lopen. ( geen strandstoelen oid) Lodges zijn van alle gemakken voorzien, super schoon, luxe. Aangezien het afgelegen ligt is het concept all-inclusieve maar dan wel met een menukaart waar je elke dag (ruime) keuzes hebt zowel voor lunch en diner. Het eten is van uitstekende kwaliteit. Lodge is kleinschalig, knus en persoonlijke benadering. Er zijn diverse activiteiten, sommige gratis en andere tegen betaling. Wij hebben er een duikpakket gekocht en zijn meerdere dagen gaan duiken. Door de enorm hoge branding een ware ervaring om hier met een boot met zeer ervaren mensen doorheen te komen. Duiken erg de moeite waard, uitstekend georganiseerd. De duikschool ligt direct naast de lodge. Er is een klein zwembad, ligstoelen en handdoeken.

Gereisd Met partner in februari 2017

Gaaf uitzicht

Joyce
7-4-2017
  • Onderkomen4
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten4

Dit is niet echt mijn ding. Je slaapt midden in het bos in een soort tent, je moet een eind hiken om er te komen. Je hebt dan wel echt een super uitzicht! Maar echt overal waar je kijkt kruipt er wel een beest en gerust ter grote van je hand! Zowel buiten als binnen en vooral als het schemerig wordt krioelt het van de beesten. Wij hadden all inclusief en dit concept is erg slecht. Het eten wat je krijgt is niet lekker, alles drijft in boter en kun je uitwringen. Ook is het erg weinig en zit je drinken er niet bij inbegrepen. En aangezien je er met een shuttle service (45min) heen moet worden gereden, zitten er dus ook geen winkels in de buurt. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een duidelijke uitleg. De eigenaren zijn vriendelijk, maar de meisjes in de bediening spreken geen woord engels en dit maakt alles erg ongemakkelijk. Er werd ons in de uitleg vertelt dat ze zelf water filteren en dat dit veilig is om te drinken. Wat werden mijn vriend en ik ziek! Niet doen dus! Nederlanders kunnen daar niet tegen. We zouden water uit flesjes krijgen, maar deze moesten we dus mooi zelf betalen. Belachelijk! Ze bieden leuke activiteiten aan, maar niet op de dag dat wij er waren en de scorpioen wandeling is niet echt boeiend.

Gereisd Met partner in maart 2017

Aan niemand vertellen......

K_Moonen
3-11-2013
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

We dachten: waar gaan we in Godsnaam naartoe? En het is ook nog F*#@ck weer! Maar bij aankomst wisten we het: naar een zeer bijzondere plek op deze aarde, met zeer vriendelijke en gastvrije mensen die je zelfs doen vergeten dat het regent! Wij hebben hier 3 fantastische dagen beleefd. Turtle-seizoen was net begonnen en wij hadden het geluk om dit 's nachts in levende lijve mee te maken! Ook de ocean-experience was fantastisch; de walvissen waren nog net aan het trekken en we hebben ze op nog geen 15 meter afstand mogen beleven! En daarna snorkelen met de dolfijnen in de Indische oceaan en body-boarden aan het prachtige strand! Voor de ware strand-, zee- en duikfanaat moet dit toch geweldig zijn! En de kamer, een tent met vanaf je balkon, over de boomtoppen, uitzicht op zee (kamer 7) terwijl de apen voorbij lopen! Eten lekker, wijnen heerlijk, bar super gezellig en Trevor, de gastheer/manager, helemaal ok! Mede dankzij de andere gasten, de locatie, de zon en het personeel: Super!

Gereisd Met partner in oktober 2013

Heerlijk afgelegen, bijzonder verblijf

Bartho
5-4-2013
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Na 1 uur en 45 min noordwaarts rijden vanaf Hluhluwe, kwamen we aan een cashewnut factory. Hier parkeerden we onze auto en werden opgehaald door Jameson, met een 4wheel drive. Hij reed met ons bijna een uur door de bossen en duinen, uiteindelijk kwamen we aan in Rocktail Camp. We werden gastvrij ontvangen, met een alcoholvrije cocktail. Gary hield het introductie praatje, onder toeziend oog van Eleonora. Toen werden we naar onze tent gebracht, waanzinnig. Een mooie luxe tent, met alles erop en eraan! In 15 minuten liepen we naar het strand van de Indische Oceaan. Geweldig, helemaal wit, mooie begroeide duinen en bovenal geen mens te zien! Het geheel is kleinschalig, veel activiteiten mogelijk, prima eten en een gezellige bar. Als je écht ver weg van alles en iedereen wilt zijn, moet je hier naar toe.

Gereisd Met partner in maart 2013

• Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette

• Autovrij parkJa

• SportfaciliteitenAanwezig
  • WatersportDuiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Rocktail Beach Camp in Mabibi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Rocktail Beach Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.