Lodge Wellvale Resort

Tonen op kaart

18 reviews over Lodge Wellvale Resort

• 10Wiels27-04-2011

Heerlijk

Op drie kwartier rijden van King Shaka airport, dus goed te doen! Ook gelijk weg uit het drukke Durban om de sfeer van het echte Afrika te proeven! We zijn meegeweest met de eigenaren naar hun sociale projecten (after school clubje) in de omgeving, echt indrukwekkend! Zo kom je in contact met de afrikaanse bevolking! Ideaal als tussenstop op doorreis of om even tot rust te komen! Prachtige natuur in en rondom het resort. Gastvrij.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 10Geke & Andy24-01-2011

Super gaaf!!!

Toen we naar de plek heen reden wisten we niet zo goed wat we konden verwachten. Vanaf het moment dat we daar aankwamen was het een en al rust. Het enige wat je hoorde was de dieren (voornamelijk de vogels). De mensen waren super gastvrij en het eten was heerlijk. De lodges waren super luxe ingericht en van alle gemakken voorzien. We zijn maar twee nachtjes gebleven, maar we hebben super genoten. Top tijd!!

Gereisd met partner in december 2010

• 10Jan en Ria Ravenstijn07-10-2010

een fantastische plek om te vertoeven

heerlijk rustig omgeven door een prachtige tuin,heel veel vogels en vlinders gastvrije mensen en het eten is er verzorgd en zalig een aanrader voor iedereen die een paar dagen rust wil evt.met kleine uitstapjes naar stand of een rit door de altijd groene omgeving wij voelden ons er heerlijk.

Gereisd met partner in september 2010

• 10Paul Esselman15-07-2010

Alweer geweldig!

Dit was ons tweede bezoek aan Wellvale dus onze verwachtingen waren hoog! Deze keer hadden we onze drie kinderen bij ons die zich er ook prima vermaakt hebben! Veel leuke uitstapjes gemaakt en veel wild "gespot" in het Hluhluwe-Imflozi park. Ook het kano varen in het Amatikulu Nature Reserve was geweldig. Op de lodge zelf kun je een 4x4 drive boeken waarbij je door de rivier de andere kant van de berg gaat bekijken. Wij hadden mooi helder weer en het uitzicht was SUPER!! Deze keer hadden we de familiekamer, die is ons erg goed bevallen! Alles was weer goed schoon en ook het eten was weer erg lekker! Ook ons bezoek aan het schooltje was een belevenis! Samen met de kinderen oud hollandse spelletjes gedaan, hilarisch! We hebben nog veel meer leuke dingen gedaan, teveel om op te noemen, maar deze locatie is zeker een aanrader! Wij komen zeer zeker weer terug! Jaap en Nienke bedankt voor de mooie vakantie! TOT ZIENS!!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 9J Mulder29-06-2010

Little paradise!

Hey luitjes,

Supergenoten van onze tijd bij jullie. Prachtig plekkie, thanx voor de gastvrijheid. Helemaal top!

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 9Boukelien27-04-2010

Een super mooie plek

En mooie plek helaas wel wat afgelegen. Het is ongeveer 15 tot 30 min rijden voor je weer bij de bewoonde wereld bent. De service was super. En de kamers waren groot en schoon. De eigenaren waren nederlands en zeer vriendelijk en mee denkend. Wij hebben super genoten.

Gereisd met vrienden in april 2010

• 10erika bouwman10-01-2010

Een klein paradijs!

Na een lange onverharde weg kom je uiteindelijk op een fantastische plek in Zuid Afrika. Hier kun je nog ervaren hoe het werkelijk is om in de bush te zijn. Gelukkig voorzien van alle comfort waaraan wij gewend zijn. De persoonlijk touch van Jaap en Nienke is een verademing. We waren graag een paar dagen langer gebleven. Ook de beach is op een half uur te bereiken. Met de 4X4 kun je er avontuurlijke tochten maken. Als je die niet bij je hebt wil Jaap je met alle liefde de omgeving laten zien. Waar je op een strand met toezicht kunt genieten van de Indische Oceaan. Voor het eten hoef je niet weg! Nienke kookt een heerlijke gezonde maaltijd voor je! Wij gaan zeker een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

• 8Brons04-01-2010

Om helemaal tot rust te komen......

Een verblijf in Lodge Wellvale is ons zeer goed bevallen. Tijdens onze reis in Zuid-Afrika hadden we hier een tussenstop, heerlijk 4 dagen relaxen.

Gereisd met partner in december 2009

• 9Arjen van Diepen24-11-2009

Unieke lokatie

Wil je rust op een unieke lokatie dan zit je hier het beste in de hele hoek rond Durban. Perfekte plek om uit te rusten met een hee goede service.

Gereisd met partner in januari 2009

• 10Tabitha en Eelco17-11-2009

Als wij konden morgen weer.

Eind mei en begin juni zijn wij op de Wellvale Private River Resort geweest. Na een reis van iets meer dan een uur vanaf Durban Airport weet je gelijk dat je in een heel ander land en omgeving bent. Het laatste stuk rij je door de suikerriet velden en zie je op de heuvels de authentieke Afrikaanse natuur. Eenmaal aangekomen op de Wellvale bevind je je in een hele mooie omgeving met mooie in Afrikaanse stijl gebouwde lodge’s. De lodge’s zijn van binnen en buiten erg mooi en verzorgd. De douche zonder dak is natuurlijk wel een hoogtepunt. Het eten was ook erg goed verzorgd en smaakvol. In de periode dat wij er waren was de temperatuur ook erg aangenaam, het was winter, ongeveer 25 graden. Bedankt voor de toptijd!

Gereisd met partner in mei 2009

0 tips over Lodge Wellvale Resort