Lodge Wildebees Ecolodge

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Eline

Leuk en vooral heel gezellig!

Eline
16-9-2011

Leuke lodge, in een mooi natuurgebied waar je prima kon wandelen op zoek naar antilopen en zwijntjes en vanalles meer. De lodges zelf vond ik erg leuk, mag nog een beetje gemoderniseerd, maar zo vond ik het juist ook wel wat hebben, was verder prima. We hebben heel erg genoten van het eten van Selee, ze is echt een topkok, het avondeten bij Wildebees lodge kan ik iedereen aanraden. Het personeel is heel erg aardig, we hebben veel met z'n allen aan de bar en bij het kampvuur gezeten, gezongen en piano gespeeld. De tuin is mooi verlicht en er is een zwembad, het geheel ziet er mooi tropisch uit.

Het is aan te raden om voor meerdere nachten te blijven, want er is genoeg te beleven.

We willen Marieke en Martijn bedanken voor de leuke tijd die we bij hen hebben gehad!