Lodge Wildebees Ecolodge

LodgeWeer vandaag25°14°
Lodge Wildebees Ecolodge

We hebben een aantal aanbieders voor Wildebees Ecolodge voor je op een rij gezet:

22 reviews over Lodge Wildebees Ecolodge in het Nederlands

verschrikkelijk

Nick
9-3-2014

Tijdens onze rondreis door Zuid-Afrika hebben 2 nachten in deze 'ecolodge' verbleven. De lodge is prachtig gelegen in de natuur. Om tot rust te komen is het hier zalig. Het personeel is zeer vriendelijk. Tot daar de positieve commentaar.

Wij verbleven in hutje 1, wat zeer basic is. Het bed bestaat uit beton met een matrasje van amper 10 cm dik. De volledige lodge kan een grondige renovatie gebruiken. Eco staat hier blijkbaar voor laat maar betijen. Tijdens ons verblijf is de elektriciteit tot 9 maal toe uitgevallen (dus geen verlichting en geen koeling meer). Dit werd meermaals gemeld, maar er werd niets verholpen.

Het eten is verschrikkelijk slecht en de porties zijn klein (zeker in vergelijking met de rest van Zuid-Afrika). Het drinken is duur en je moet verschrikkelijk lang wachten voor je iets krijgt.

Het zwembad wordt niet onderhouden.

Volgens mij zit hier veel meer potentieel in.

Sfeervolle lodge!

Liza
3-8-2013

Wij hebben hier 4 nachten geslapen in de family cottage. De cottage is rustig gelegen, ruim maar éénvoudig. Het personeel is aardig. Het diner kregen we buiten bij een kampvuurplek. Dit was super gezellig en sfeervol. Het eten was heerlijk. Een leuke lodge om de omgeving te verkennen zoals St Lucia en Hluwhluwe.

Prachtig authentieke plek!

Dorette
14-1-2013

Wij verbleven hier 2 nachten en zijn erg tevreden over deze lodge. De ecolodge is prachtig aangelegd, midden in de natuur.'s nachts hoor je de geluiden van de dieren, heerlijk! De huisjes zijn eenvoudig, maar je hebt alles wat je nodig hebt. Er is een gezellige bar, vanwaar je uitkijkt over een sfeervol zwembad. Het eten was echt zalig, ze moeten een geweldige kok hebben! Wij zijn vanuit deze lodge op safari gegaan in Hluhluwe Umfolozi, prima te doen.

prachtige lodge met veel gastvrijheid

Leo Heijnen
29-10-2012

We zijn hier in augustus een paar dagen met een camper geweest en hebben daarbij gebruik gemaakt van sanitair van de lodge. De lodge is prachtig gelegen en de maaltijden zijn prima. Gastvrijheidvan de eigenaars en hun medewerkers is geweldig! Prachtige en indrukwekkende excursie gemaakt met eigenaresse Marike. De eigenaars Marike en Martijn runnen ook diverse projecten waarmee ze de plaatselijke bevolking ondersteunen. Wildebees is een echte aanrader, ik hoop er nog een keer te komen!

Great stay, excelent staff!!

Berend Boom
9-4-2012

A very warm welcome, a fantastic dinner, a lovely bungalow; all and all a very relaxing and pleasant stay. The entire team of Wildebees (cats, dog and horse included) pampered us and made us enjoy our stay to the max. Hluhluwe/Imfolozi game park is nearby and definitely worth a visit. If you plan on visiting the St. Lucia/Hluhluwe region, Wildebees is a great starting-point.

Geweldige lodge

Leo
18-10-2011

De ontvangst was erg hartelijk.

De lodge ligt midden in de natuur, dichtbij het Umfolozi game park en

st Lucia wetland.

hier zijn via de lodge acticvitieten te boeken.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Kortom een heerlijke plek.

Leuk en vooral heel gezellig!

Eline
16-9-2011

Leuke lodge, in een mooi natuurgebied waar je prima kon wandelen op zoek naar antilopen en zwijntjes en vanalles meer. De lodges zelf vond ik erg leuk, mag nog een beetje gemoderniseerd, maar zo vond ik het juist ook wel wat hebben, was verder prima. We hebben heel erg genoten van het eten van Selee, ze is echt een topkok, het avondeten bij Wildebees lodge kan ik iedereen aanraden. Het personeel is heel erg aardig, we hebben veel met z'n allen aan de bar en bij het kampvuur gezeten, gezongen en piano gespeeld. De tuin is mooi verlicht en er is een zwembad, het geheel ziet er mooi tropisch uit.

Het is aan te raden om voor meerdere nachten te blijven, want er is genoeg te beleven.

We willen Marieke en Martijn bedanken voor de leuke tijd die we bij hen hebben gehad!

vriendelijk, gezellig en schitterende tuin

fred en annelies
11-9-2011

We hebben hier genoten van de gastvrijheid en vriendelijkheid van Marieke en Martijn en de gezelligheid in de bar (met een beetje valse piano). Het complex is misschien een klein beetje gedateerd (de huisjes) maar de tuin is prachtig en ook 's avonds mooi verlicht. Wij vinden het een aanrader en de omgeving biedt genoeg mogelijkheden om langer te verblijven. Als we weer naar Zuid-Afrika gaan komen we in ieder geval nog een keer de butternutsoup van Slie proberen. Inmiddels hebben we bij de Jumbo butternuts kunnen bemachtigen en maken we regelmatig deze soep.

Prijs die vooraf was doorgegeven klopte niet, te duur voor wat je ervoor kreeg. 15 euro betalen voor 2 1/2 uur zeer traag internet. Afgelegen plek met weinig meerwaarde. Werd overgelaten aan hoewel zeer vriendelijk, ondeskundig personeel.....jammer

Onvergetelijk!

Bart
21-10-2010

Een dikke week doorgebracht bij Marike en Martijn in Wildebees Ecolodge. En wat een week! Zon en regen gehad, hoogtepunten beleefd in de natuur (Black Rhino's in Hluhluwe-Umfolozi bijvoorbeeld en de Walvissafari in St. Lucia) en zowel in het restaurant als in de bar zijn we geweldig goed verzorgd. De regen deerde niemand omdat het sinds februari niet geregend had en iedereen daar blij en opgelucht was dat er regen kwam. Bovendien zijn er zelfs dan genoeg dingen te beleven in dit gebied. We hebben een onvergetelijke tijd gehad. De paardrij-excursie is ook een aanrader. En als je ervoor open staat het echte Zuid Afrika te zien, ben je bij deze lieve, prachtige mensen ook aan het goede adres!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Wildebees Ecolodge in Hluhluwe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Wildebees Ecolodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Wildebees Ecolodge scoort een 8.04 uit 10 op basis van 22 reviews.