Reviews over Himeville

Mooi !

moniqueee,
    22-10-2014

Ik vond het een prachtig hotel. Deed mij denken aan van der Valk Ruim opgezet maar wel een mooie ,gezellige uitstraling en grote open haarden gezellig aan, leuk terrasjes buiten Grote mooie kamers met een geweldig uitzicht. Veel ruimte met bergen om het hotel heen met vele wandelmogelijkheden.heel mooi ! Ik had er wel graag langer willen blijven. Zwembad mooi maar veel te koud )zoals overal waar we kwamen. Eetzaal vond ik echt minder en eten ook te duur )werd te chique over gedaan vond ik.

Je kunt er golven, je laten masseren, wandelen en quad en paard rijden en naar Lesotho per jeep

Mooi hotel

Laura,
    30-8-2013

Sani Pass Hotel ziet er van de buitenkant niet zo mooi uit als dat het aan de binnenkant is. Ruime lobby, mooi ingericht, net ontvangst.

Zeer grote kamer (waarschijnlijk 4-pers, voor mij alleen), met 2-pers.bed, zithoek met (slaap)bank, stoelen, tafel&bureau. Koffie- &theefaciliteiten aanwezig. Ruime badkamer met aparte bad&douche. Modern en netjes. Kamer was schoon en netjes met een zeer grote kast en prachtig uitzicht over de golfbaan en de bergen achter het hotel. Mooie omgeving.

De kamer kamer wel erg warm ondanks de fan en de lieveheersbeestjes vlogen je om de oren.

Eten was niet denderend. We hadden een vast menu. Eten was niet goed warm en het leek alsof het gewoon was opgewarmd in de magnetron. Het was totaal niet vullend en evengoed nog aan de prijs. Volgende dag ontdekten we de veel goedkopere a la carte kaart, waar het personeel niet blij mee was. De bediening was traag en er zat totaal geen systeem in. Ontbijt wel goed.

Het optreden van het gospelkoor was wel erg leuk.

Himeville scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews