We hebben een aantal aanbieders voor Durban voor je op een rij gezet:

Reviews over Durban

Topper!

anneke,
    28-5-2011

Prima b&b,1 straat achter het strand.Ruime kamers, erg schoon en heerlijk groot bed. de badkamer is een balzaal, King Palm room. heerlijk ontbijt, grote gezellige gemeenschappelijke woonkamer met tv en stereo.

Ideaal voor een tussenstop van 1 of meerdere dagen.

Gereisd met partner in mei 2011

Prachtig hotel

gaston_marloes,
    24-5-2011

Ligt helaas erg afgelegen, je moet een taxi nemen om de stad in te gaan. Kamers erg mooi en ruim. Ontbijt erg goed. Durban is een erg leuke stad met vriendelijke inwoners. Je kan lekker aan het strand flaneren.

Gereisd met vrienden in november 2002

Een aanrader ... !!

hdjoosten,
    2-5-2011

Bed and Breakfast Madeline Grove is een perfecte plek als je in Durban wilt overnachten. De ligging is perfect vlak bij Florida Road, waar heel veel leuke restaurantjes zijn. De wijk is veilig om ook 's avonds over straat te gaan. Op loopafstand is een winkelcentrum en vanuit Madeline Grove ben je ook heel snel bij het strand en de andere bezienswaardigheden van Durban. Madeline Grove is een prettig, relaxed Bed and Breakfast met mooie ruime kamers, met een kleine keuken en elke dag schone handdoeken. Je voelt je hier heel snel thuis. Mark en zijn staf zijn heel vriendelijk en altijd bereid te helpen of advies te geven. Absoluut een aanrader !

Gereisd alleenreizend in april 2011

Vergane glorie

xelos brussels,
    27-2-2011

Dit hotel heeft een totale renovatie nodig!

Kamers ruim en schoon, badkamer nogal gedateerd.

Je hebt er fantastisch uitzicht op de Indische oceaan.

Gereisd met partner in februari 2011

Mooi uitzicht

Familie Giesen,
    28-11-2010

Wij zijn 1 nacht in dit hotel in Durban verbleven. Het was meer een soort tussenstop om door te kunnen rijden naar East London en Port Elizabeth. Het hotel ziet er aan de buitenkant niet veelbelovend uit maar de kamers zijn prima.

Het buffet s avonds was erg lekker en het ontbijt was ook prima. Personeel was ook erg vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009
Durban scoort een 6,5 uit 10, op basis van 25 reviews