Hotel Tropicana

9 reviews over Hotel Tropicana in het Nederlands

Vergane glorie

xelos brussels
27-2-2011

Dit hotel heeft een totale renovatie nodig!

Kamers ruim en schoon, badkamer nogal gedateerd.

Je hebt er fantastisch uitzicht op de Indische oceaan.

Gereisd met partner in februari 2011

Mooi uitzicht

Familie Giesen
28-11-2010

Wij zijn 1 nacht in dit hotel in Durban verbleven. Het was meer een soort tussenstop om door te kunnen rijden naar East London en Port Elizabeth. Het hotel ziet er aan de buitenkant niet veelbelovend uit maar de kamers zijn prima.

Het buffet s avonds was erg lekker en het ontbijt was ook prima. Personeel was ook erg vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Redelijk Hotel

Marleen en Rolf
22-11-2009

Redelijk hotel met mooi uitzicht over zee. Er wordt op dit moment overal aan de boulevard gewerkt (ivm WK2010) en alles is 1 grote bouwput. In Durban hoef je niet langer te zijn dan 1 dag, volgens onze reisleiding is het er erg onveilig. Lokals van de buitenwijken komen nooit in het centrum in verband met de vele berovingen. Leuk om gezien te hebben maar hoef niet weer naar Durban

Gereisd met vrienden in november 2009

Nice

Helmink
28-8-2009

Mooi hotel! Goed en uitgebreid ontbijt! Durban zelf niet erg veel bezienswaardigheden! Veel oude vergaande gebouwen...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Mooie ligging aan boulevard

Kristel
7-8-2009

Het hotel ziet er van buiten niet aantrekkelijk uit. De kamers zijn goed (2 queensize bedden) en het uitzicht over de oceaan is fantastisch. Het ontbijt is heel uigebreid en erg lekker! Wij hebben 's avonds niet in het hotelrestaurant (buffet) gegeten, maar in de bar in de hotellobby. Dit is zeker een aanrader. Heel goed eten tegen lage prijzen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Vergane glorie?

Arjette
14-6-2009

Wij zijn één nacht in dit hotel geweest. Uitzicht over de oceaan was geweldig. Het hotel ziet eruit alsof het ooit heel prachtig was, maar heeft nu wel het nodige onderhoud nodig.

Gereisd met partner in juni 2009

2008

Tropicana ziet er bij aankomst een beetje haveloos uit, een betonkolos aan de boulevard dat wel een nieuwe gevel kan gebruiken. Van binnen blijkt het een comfortabel hotel te zijn. Elke kamer heeft onbelemmerd zeezicht. Wij zaten zes hoog en konden de hele boulevard ook overzien. Wel gedateerde inrichting, maar keurig gerenoveerd, goed onderhouden en schoon. Airco, kluis, tv maar geen koelkast. Goed ontbijtbuffet. Als je geen zin hebt in een hoteldiner, probeer dan de sportsbar. Prima eetcafe gerechten voor een spotprijs ook nog. Heel vriendelijk personeel.

In Durban heb je overigens niets te zoeken, sterk vervuilde stad en in de avond kun je de straat niet op. De Golden Mile Beach is dan letterlijk uitgestorven, je ziet alleen politie surveillances af en aan rijden. Zelfs van de taxi voor het hotel naar de hoteldeur wordt je nog begeleid.

Gereisd met partner in november 2008

Prima toeristenhotel aan de boulevard in Durban. Meeste kamers hebben uitzicht op zee, wij zaten helemaal boven in dus ook weing last van lawaai. Buffetrestaurant was aardig maar zou volgende keer op zoek gaan naar ander restaurant. Ontbijt 's ochtends erg uitgebreid! Kamer is ruim en schoon, evenals de douche. Zeer vriendelijk personeel, vooral de portier die al 60 jaar aan het werk was!

Gereisd met partner in januari 2008
2007

Wij waren hier met Touroperator, één van

de betere hotels op de rondreis, wij hadden zeezicht, het ontbijt was prima! Prijs kwaliteit kunnen wij dit niet vergelijken want met Touroperator was het logement betaald, naar ons oordeel hebben wij voor alles 3 à 4 maal teveel betaald!!!!

Gereisd met vrienden in december 2007

NRV Holiday

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tropicana in Durban, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tropicana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.