1 review over Hotel Sun Coast & Towers in het Nederlands

Fantastisch!

kleineke
7-1-2011

Eerst verbleven in een standaardkamer. Mooi, netjes,iet al te groot. Daarna éénvan de "tower rooms"... WAW!!! Zeer ruime kamer, aparte inkomhal, prachtige badkamer. Alles erop en eraan!!! Zeker een aanrader.

Gereisd Zakelijk in januari 2011

• Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sun Coast & Towers in Durban, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sun Coast & Towers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.