Hotel Southern Sun North Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Southern Sun North Beach voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Southern Sun North Beach in het Nederlands

Een keten hotel maar zeer prima!

Gwendolyn
29-1-2011

We hebben hier twee nachtjes geslapen. Van te voren ons goed laten informeren over de locatie van het hotel. Want je wilt in Durban niet overal slapen! Dit hotel ligt aan de Boulevard, net op het randje naar het "slechte" gedeelte hebben we ons laten vertellen. Het hotel was prima, ruime kamers, twee flinke bedden en prima schoon. Het is wel echt een keten hotel dus sfeer moet je niet verwachten. Internetverbinding tegen betaling. Het eten is goed, wel erg massaal, maar het is dan ook een groot hotel. Service is prima! Vriendelijke (soms ietwat opdringerige) portier, die vraagt om fooi! Maar regelen wel wat je wilt. Wij hebben via hem een stadstour geboekt, die trouwens echt aan te raden is!

Durban schijnt erg crimineel te zijn, maar wij hebben er niets van gemerkt. TIjdens de stadstour is ons ook verteld dat Durban sinds het WK erg is opgeknapt! Veel camera toezicht, veel politie op straat, schoon etc.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Southern Sun North Beach in Durban, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Southern Sun North Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.