Reviews over Durban

Schitterend hotel

Jan-Nelwendels,
    7-6-2012

Hotel The Riverside in Durban is een Schitterend hotel met prachtige kamers. Vanaf de hotelkamer kijk je zo over de rivier naar de stad. We worden ontvangen met een cocktail maar verder is het hotel sfeerloos. We hebben het idee dat er geen andere gasten zijn dan de gasten van onze bus. Alles is verder prima in orde. Het hotel is wel ver verwijdert van het centrum.

topper!!

J. Coervers,
    15-8-2010

Prachtig hotel met een ongekende luxe. Zeer mooie en luxe kamers, echt een weelde. Eten was prima, personeel zeer vriendelijk. WE zijn hier geweest in mei 2010 met een groep van 35 man. Was vlak voor de wk en volgens het personeel zouden er hier elftallen van diverse landen logeren. Iedere kamer heeft zeer luxe king size bedden en wel 2 stuks. Echt een feest om hier te logeren.

Mooi hotel in leuke wijk

Jeanette Serry,
    27-12-2009

Quarters is een mooi hotel, dat bestaat uit vier verschillende gebouwen in Victoriaanse stijl. Het hotel ligt aan een leuke, gezellige straat met een aantal bars en restaurants. De service is prima, het eten goed. Durban is een grote stad, waar veel armoede is, en de nodige criminaliteit. Je kunt daarom niet op eigen houtje zomaar door de stad dwalen. Wij zijn met een taxi naar het waterfront gegaan, waar we langs het strand hebben gewandeld (vanwege de WK overigens een grote bouwput). Langs de boulevard zijn veel restaurants en barretjes. Taxivervoer is goed te regelen, hetzij via ehotel of restaurant, of door op de standplaatsen een taxi aan te houden.

oude glorie

sammy tempels,
    30-8-2009

Beach hotel Durban ligt vlak aan de zee, op de dijk,vlakbij de lunaparken, zwembaden, pretparken en het Ushaka Marineworld.

Het hotel ademt een oude vergane glorie uit en zo ziet en ruikt het er ook. Zeer oude en versleten kamers, maar proper. Volledig appartement met living, 2 slaapkamers, badkamer, gang,......Betaalparking ondergronds.

20 jaar geleden zal dit een luxe hotel geweest zijn maar ondertussen is er weinig aan gedaan. De prijs en vooral de ideale ligging maken echter veel goed.

Ideaal hotel om Durban te verkennen en een dag of 2 later weer te vertrekken.

lekker luxe

paul steenhuis,
    10-11-2008

Mooi hotel, prachtige ruime kamers, stijlvol ingericht. Goede keuken. Het hotel geeft je een gevoel van luxe.