Hotel Riverside

2 reviews over Hotel Riverside in het Nederlands

Prachtig hotel

gaston_marloes
24-5-2011

Ligt helaas erg afgelegen, je moet een taxi nemen om de stad in te gaan. Kamers erg mooi en ruim. Ontbijt erg goed. Durban is een erg leuke stad met vriendelijke inwoners. Je kan lekker aan het strand flaneren.

Heel mooi hotel

Hans Dijkman
21-11-2010

Schitterend nieuw hotel

Grote kamers

Mooie badkamer met bad en douche

Desing bar

Prima eten a la carte

Kortom een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riverside in Durban, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riverside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riverside scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.