Vakantiehuis Rivendell House

Met oudere kinderen

subliem uitzicht, fantastisch zwembad

anneke
5-3-2010

Wat een fantastisch vakantiehuis. Sfeervolle inrichting, voorzien van alle gemakken. De tuin is geweldig.

Rivendell House voelt echt als thuiskomen. Ligt in een rustige wijk. Enorme tuin met heerlijk zwembad. In de buurt kun je heel mooie mountainbiketocht maken, halverwege ons laten verfrissen onder de waterval. Wat een prachtig slot van onze trektocht door Zuid Afrika. Even heerlijk bijkomen van al het gereis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Rivendell House in Durban, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Rivendell House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.