Hotel Quarters

Kleine hotelsWeer vandaag34°22°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Quarters voor je op een rij gezet:

Laatste review

Mooi hotel in leuke wijk

Jeanette Serry,
27-12-2009

Quarters is een mooi hotel, dat bestaat uit vier verschillende gebouwen in Victoriaanse stijl. Het hotel ligt aan een leuke, gezellige straat met een aantal bars en restaurants. De service is prima, het eten goed. Durban is een grote stad, waar veel armoede is, en de nodige criminaliteit. Je kunt daarom niet op eigen houtje zomaar door de stad dwalen. Wij zijn met een taxi naar het waterfront gegaan, waar we langs het strand hebben gewandeld (vanwege de WK overigens een grote bouwput). Langs de boulevard zijn veel restaurants en barretjes. Taxivervoer is goed te regelen, hetzij via ehotel of restaurant, of door op de standplaatsen een taxi aan te houden.

Kenmerken

Mooi hotel in leuke wijk

Jeanette Serry
27-12-2009

2008

Durban is een zeer onveilige stad. Je kunt niet zomaar een eindje gaan lopen. Behalve in de wijk van het Quarters Hotel waar ook veel gezellige restaurantjes te vinden zijn en een park om tot rust te komen.

De service is uitmuntend, je mag geen enkele koffer of tas dragen. Elke ochtend een krant onder je deur door en elke dag schone handdoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quarters in Durban, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quarters zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.