vakanties Durban

Reviews over Durban

Prima hotel!

fam_klaver,
    12-11-2013

Prima hotel voor een verblijf in Durban gelegen aan de boulevard.

De comfortabele kamers hebben allen zeezicht.

Het hotel heeft een gezellig restaurant, waar u kunt genieten van de Zuid-Afrikaanse gastvrijheid. Tevens is er een zwembad.

Het hotel serveert prima, zeer uitgebreid ontbijt.

Min.puntje: drukte tijdens ontbijt, erg grote zaal, veel mensen!

Excellent

heer Leemans,
    25-2-2013

Uitstekende logies in een prachtige omgeving. Spijs en drank van prima kwaliteit. Een aanrader !

geweldige ervaring

Kirsten,
    19-9-2012

Super uitzicht, effecient en vriendelijke bediening, heerlijk eten en een uitmuntende cocktail bar.

"sea facing" kamer met balkon, badkamer met ligbad en douche.

portier erg professioneel en ontvangstpersoneel efficient.

in-en uitchecken was snel en makkelijk, en mijn auto werd geparkeerd (terwijl ik bezig was in te checken) en weer opgehaald (terwijl Ik ontbijt smuldde), zonder dat ik ernaar hoefde te vragen of te wachten. Tassen werden tevens goed behandeld.

Ik ben zeer beindrukt met Protea Hotel Edward!

Hotel met moderne uitstraling

Christa en Dick,
    3-8-2012

Als je bij het hotel aankomt, is de eerste indruk dat je in een afbraakpand terecht komt. Niets is minder waar. Achter de oude muren van een oud havenpakhuis bevindt zich een compleet gerenoveerd hotel. Strak en modern zijn hiet de steekwoorden. Alle kamers zijn modern ingericht, alles in wit/zwart en grijs tinten. De douche staat in de kamer en is door een glazen wand en door een te sluiten gordijn af te scheiden van de kamer. Heel apart om te zien (zie foto). De service is uitstekend. Het restaurant wordt geleid door een nieuwe chef kok en heeft een fantastische keuken. Eeen aanrader om hier te eten. Kortom, en prima hotel dat zijn vier sterren meer dan waard is.

Schitterend hotel

Jan-Nelwendels,
    7-6-2012

Hotel The Riverside in Durban is een Schitterend hotel met prachtige kamers. Vanaf de hotelkamer kijk je zo over de rivier naar de stad. We worden ontvangen met een cocktail maar verder is het hotel sfeerloos. We hebben het idee dat er geen andere gasten zijn dan de gasten van onze bus. Alles is verder prima in orde. Het hotel is wel ver verwijdert van het centrum.

Durban scoort een 6,5 uit 10, op basis van 25 reviews