Hotel HI Garden Court Marine Parade

4 reviews over Hotel HI Garden Court Marine Parade in het Nederlands

Goed en netjes

Jannie& Leo
3-10-2010

Mooi uitzicht, nette kamers en goed lopend buffet s,avonds voor een goede prijs.

s,Avonds niet buiten het hotel gaan!!

goed voor een paar dagen

Herman en Sandra
29-4-2010

Kwalitatief redelijk hotel op een redelijke plek. Prima plek voor mensen die alleen logies en ontbijt willen en verder niets verwachten. Pas op: 's avonds is het op straat voor het hotel onveilig. Hotels en restaurants hier zijn door middel van een passage met elkaar verbonden zodat je niet naar buiten hoeft. Wees niet eigenwijs!

2008

zeer vriendelijke bediening, veel en lekker eten, uitstekende ligging, prachtig zicht op de Indische oceaan, ruime kamers, uniek gelegen zwembad (wel wat klein), prima prijs/kwaliteit!!!

prijs/kwaliteit TOP!

Geert Van de Water
16-7-2008

Zeer vriendelijke bediening, lekker en veel eten, prachtig uitzicht op de Indische oceaan, prima ligging, zeer ruime kamers, zwembad is klein, maar uniek gelegen op het dak van het hotel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HI Garden Court Marine Parade in Durban, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HI Garden Court Marine Parade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel HI Garden Court Marine Parade scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.