Hostel Gibela Backpackers Lodge

Hostel
Hostel Gibela Backpackers Lodge
9,3

7 reviews over Hostel Gibela Backpackers Lodge in het Nederlands

Prachtige accomodatie op perfecte locatie!

Ries Derkman
29-11-2010

Erg vriendelijke ontvangst en uitstekende service gedurende ons verblijf. Brandschone kamers en sanitair. Florida Road ligt op een steenworp afstand, in die straat zitten veel leuke barretjes en restaurants, perfecte ligging dus.

Heerlijk om te logeren!

Andy Hellinx
15-11-2010

Deze Backpackers was echt top! Kraaknet, eenvoudig maar lekker (en inclusief!) ontbijt, vriendelijke ontvangst en goede hulp om je wegwijs te maken in Durban.

Bovendien was de parkeergelegeheid een pluspunt!

Goede service, schoon en rustig

Oscar
2-11-2010

Goede basis om Durban en omgeving te verkennen; op veilige loopafstand naar kroegen en restaurants. Erg vriendelijke eigenaar.

Geen jonge backpackers; rustige plek

Beste Backpackers tijdens m'n reis

Michel L
2-11-2010

Deze Backpackers is de beste geweest tijdens mijn reis door zuid afrika!!

Ongelooflijk schoon en zeer smaakvol ingericht....

Aan alles is gedacht, chillhoekjes hier en daar, alles zit gewoon op de juiste plek.

De informatie en ontvangst was prima voor elkaar....

Ontbijt was ook perfect!!

Zeker een aanrader!!!

Dit is een prachtplek aan een onwaarschijnlijke prijs. Mooi afgewerkt, stijlvol gedecoreerd met leuke details en gezellige zitplekjes in alle hoeken. Privacy en rust. Overal is leesmateriaal te vinden. Nette en goed uitgeruste keuken. Een gratis en heel verzorgd ontbijt! Internet en bar tegen betaling, goeie prijs. De eigenaar zou wat vriendelijker kunnen zijn maar hij is wel zeer behulpzaam. Hij geeft goeie tips en niet zomaar de eerste de beste touroperator maar kwaliteit.

Wasgelegenheid is vlakbij in de straat. Een straat vol eetgelegenheden is op een kwartier wandelen. Wandelafstand naar het strand is een halfuur. 's Avonds heb je wel een taxi nodig (niet goedkoop).

Een absolute aanrader!

Fantastische plek

the great white hunter
22-10-2010

Wij hebben 3 overnachtingen gehad in onze zomervakantie 2010 in de Gibela Backpackers Lodge in Durban. Ze ligt iets hogerop in de heuvels van Durban. De oude villa is prima onderhouden en alles is om door een ringetje te halen. Het is prima (rustig) gelegen met allerlei mogelijkheden op loopafstand; strand, promenade, Ushaka Marine World, voetbal stadium, eetgelegenheden. Ook in de avond kun je met een veilig gevoel de straat op. Bij de gastheer Elmar Neethling kun je met elke vraag terecht en heeft voor alles een oplossing of idee.

Een echte aanrader!!

een fijne plek om tot rust te komen in Durban

christel Vansteenkiste
22-10-2010

Twijfel niet: dit is echt één van de mooiste jeugdherbergen

De mooiste backpakckers met de beste service.

Deze jeugdherberg is gewoon perfect. Prijs - kwaliteit is dit dik in orde, wij waren

zelf verrast omdat het ontbijt was inbegrepen. De kamer was tot in de details

verzorgt: goede matras, aangepaste donsonvertrekken en tot in de puntjes gepoetst.

De service was opperbest, wij kregen een duidelijke overzicht wat waar was te vinden i en welke plaatsen we best konden vermijden. Ook toen we naar ons volgend verblijf moesten, werd door de hostel even geïnformeerd of alles in orde was. Wij werden onmiddellijk geholpen met al onze vragen en de hostell voelde precies aan wat we wilden zien en weten. Zeker de moeite als je naar Durban afreist.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Gibela Backpackers Lodge in Durban, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Gibela Backpackers Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.