Hotel Docklands Durban Waterfront

Hotel Docklands Durban Waterfront
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Docklands Durban Waterfront voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Docklands Durban Waterfront in het Nederlands

Hotel met moderne uitstraling

Christa en Dick
3-8-2012

Als je bij het hotel aankomt, is de eerste indruk dat je in een afbraakpand terecht komt. Niets is minder waar. Achter de oude muren van een oud havenpakhuis bevindt zich een compleet gerenoveerd hotel. Strak en modern zijn hiet de steekwoorden. Alle kamers zijn modern ingericht, alles in wit/zwart en grijs tinten. De douche staat in de kamer en is door een glazen wand en door een te sluiten gordijn af te scheiden van de kamer. Heel apart om te zien (zie foto). De service is uitstekend. Het restaurant wordt geleid door een nieuwe chef kok en heeft een fantastische keuken. Eeen aanrader om hier te eten. Kortom, en prima hotel dat zijn vier sterren meer dan waard is.

zeer mooi

geert en ria
15-4-2012

Heel mooi kleinschalig hotel met moderne inrichting.

zeer gord eten zowel diner als ontbijt

jammer van de slechte koffie als de rest zo goed is

omgeving wat onveilig s,avonds en strand/boulevard vlakbij

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Docklands Durban Waterfront in Durban, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Docklands Durban Waterfront zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.