Bed and Breakfast de Charmoy Estate

BedAndBreakfast

We hebben een aantal aanbieders voor de Charmoy Estate voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast de Charmoy Estate in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Gastvrijheid ten top

natalya
25-12-2010

Het fijnste aan deze accommodatie is zeker de ligging, op nog geen 10 minuten van de luchthaven! Dus als je vanaf of naar Durban vliegt, dan is dit zeker de place to be! De kamers zijn functioneel en netjes. Het landgoed is echt een plaatje (met jaccuzi ;-)) De gastvrijheid van de eigenaren is super! Na een late aankomst (helaas file gehad, na veel te laat uit Hluhluwe vertrokken te zijn.. , mochten we, terwijl ze ons niet hadden verwacht, aanschuiven voor het avondeten! En dat terwijl de zoon en schoondochter op visite waren! Echt helemaal geweldig en erg gezellig! De kamers hebben goede bedden, goede douche, kortom alles wat je nodig hebt. Ze hebben een bar, waar je zelf je drankje kunt schenken (even opschrijven en dan kun je het bij vertrek afrekenen). En dan het ontbijt.. uitgebreid & lekker (geef het even door als je niet van Engels houdt).. De prijs hoef je het ook niet voor te laten.. Wij betaalden € 60,- voor een nacht incl. ontbijt… (We hadden eigenlijk € 75,- geboekt).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast de Charmoy Estate in Durban, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast de Charmoy Estate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast de Charmoy Estate scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.