Hotel Beach

HotelWeer vandaag23°16°
Hotel Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Beach voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Beach in het Nederlands

oude glorie

sammy tempels
30-8-2009

Beach hotel Durban ligt vlak aan de zee, op de dijk,vlakbij de lunaparken, zwembaden, pretparken en het Ushaka Marineworld.

Het hotel ademt een oude vergane glorie uit en zo ziet en ruikt het er ook. Zeer oude en versleten kamers, maar proper. Volledig appartement met living, 2 slaapkamers, badkamer, gang,......Betaalparking ondergronds.

20 jaar geleden zal dit een luxe hotel geweest zijn maar ondertussen is er weinig aan gedaan. De prijs en vooral de ideale ligging maken echter veel goed.

Ideaal hotel om Durban te verkennen en een dag of 2 later weer te vertrekken.

2005

wij zijn er in oktober 2004 geweest tijdens onze rondreis en hebben er goede ervaringen opgedaan, het ligt aan een hele drukke boulevard waar van alle te doen is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beach in Durban, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beach scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.