7,8

5 reviews over Hotel Thendele Rest Camp in het Nederlands

Fantastisch mooie plek!

manoukgoettsch
18-10-2013

De huisjes zijn wat eenvoudig maar wel schoon en het uitzicht is gewoon adembenemend. Echt ontzettend mooi.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Matig onderhouden huisjes op magnifieke plek

Jasper
14-7-2013

De huisjes van Thendele liggen in een ruim opgezet park op één van de mooiste plekken van Zuid-Afrika, met een adembenemend uitzicht op een bergrug met vele toppen boven 3.000 m. De huisjes zijn groot en hebben een zeer complete keuken, een gezellige open haard en fijne bedden. Uiteraard ontbreekt ook de barbecue niet. Daarmee zijn direct alle pluspunten opgesomd, want de huisjes zijn voor Zuid-Afrikaanse begrippen duur en dan verwacht ik dus een accommodatie die goed onderhouden wordt. Dat is echter allerminst het geval: de inrichting is niet alleen gedateerd (jaren '70), maar echt schlecht onderhouden. De foto's bij mijn recensie spreken wat dat betreft voor zich. Erg jammer, maar als je lekker wilt wandelen ga dan gerust naar deze accommodatie want de ligging maakt veel goed.

Gereisd Met partner in juli 2013

Ruim huisje met adembenemend uitzicht

Toerist
5-4-2013

Wij verbleven in het Upper Camp van Thendele. Van hieruit heb je fenomenaal uitzicht op de Drakensbergen met o.a. het Amfitheater en Policeman's Helmet. Het huisje is ruim, proper en biedt het nodige comfort. Op het terras is er een BBQ, al moet je wel zelf kolen voorzien. In het kamp is er een winkeltje met prullaria en een basis aan voeding en drank. Vanuit het kamp vertrekken meerdere wandelroutes door de bergen. Zeker de moeite waard. Wij boekten via touroperator. Volgens hen is het ontbijt inbegrepen, dit is dus niet het geval. Er is geen restaurant in het kamp. Dit is geen probleem, maar je weet het best op voorhand!

Gereisd Met partner in oktober 2012

Basic accommodatie in prachtig natuurpark

Jeanette Serry
27-12-2009

Tendele Camp ligt in het Royal Natal National Park. Je verblijft er op basis van logies, dus moet zelf je maaltijden verzorgen. De huisjes zijn eenvoudig ingericht, de voorzieningen in het park erg basic. Inkopen moet je echt doen in Bergville, want zelfs de basiszaken zijn niet (altijd) aanwezig in het winkeltje in Tendele. Of over de datum. Er is een compleet ingerichte keuken en een braai aanwezig. De natuur is indrukwekkend mooi. Er zijn verschillende kortere of lange wandelingen te maken. Het kan er 's-avonds behoorlijk afkoelen. Er is een open haard in de huisjes, hout is te koop in de kampwinkel, maar dit kan vochtig zijn, waardoor de haard lastig aan te maken is. Tip: zorg voor voldoende warme kleding.

Gereisd Met partner in december 2009
2008

Geniet van de rust

Fam van Lierop
2-10-2008

Thendele is mooi gelegen, boven op een berg. Het is er heel rustig. Er is geen eetgelegenheid, wel een winkeltje met wat produkten, dus zorg dat je van eten voorzien bent voor je boven komt anders moet je een uur terugrijden om inkopen te doen.

Gereisd Familie in juli 2008

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thendele Rest Camp in Drakensberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thendele Rest Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.