Lodge Montusi Mountain Lodge

8 reviews over Lodge Montusi Mountain Lodge in het Nederlands

Erg mooi en rustgevend

Eline
25-8-2016

Het eten is echt geweldig hier!! De dagen dat we er waren kregen we een heeeerlijk 5-gangendiner. De locatie is tussen de bergen en dat is prachtig. Je kan een klein stukje wandelen en als je hier om even uit te rusten komt is dit perfect. De gastheren zijn echte gastheren en als je s'avonds nog eventjes wilt wandelen kan dat ook. Wij zagen zebra's die je overdag nog niet gezien had. Dat was zeker leuk!

Welcome to paradise

Jeema
23-1-2012

Mooi gelegen lodge recht voor het amfitheater van de Drakensberge massief. Prachtige lodges met living (op haard), slaapkamer, badkamer (met vloerverwarming!) en terras.

Diners waren super, sterrenrestaurant waardig !

Zeer vriendelijk personeel.

Negatief : moesten deze prachtige plek na twee nachten weer verlaten om onze rondreis verder te zetten, had hier zo nog wel een volledige week willen blijven !

Men kan hier prachtige wandelingen maken en de natuur is hier asemrovend !

2008

aardig

Aad Eversdijk
23-11-2008

aardig verblijf in een oord waarin de bediening ook nog eens een optreden verzorgt.

Prachtige lodges, verwennerij.

Marleen Schram
3-9-2008

Mooie luxe, vrijstaande lodges, bestaande uit een zitkamer met haard en keukenblok, slaapkamer en luxe badkamer. Een eigen terrasje maakt je huisje helemaal af. Helemaal top!

Ook het eten is van zeer goede kwaliteit. Grote lounge met open haard en 's middags koffie/thee met gebak. Gratis gebruik van internet.

2006

De ligging is perfect, mooie uitzichten

Marga Janssen
22-12-2006

De ligging is perfect, mooie uitzichten. We zijn ook gaan paardrijden wat erg mooi was. Doordat het te grootschalig was is het niet erg persoonlijk, hierin waren we teleurgesteld. Het leek een beetje op een vakantiepark. Eten was goed, niks op aan te merken. Service ook erg goed.

Mooie accommodatie, alleen jammer dat het zo grootschalig is en daardoor niet meer erg persoonlijk. Geweldige utizichten, mogelijkheid tot paardrijden, avondeten is ok.

prachtige locatie en mooi uitzicht vanuit de bungalows. aan te raden voor wandelaars,heel veel mogelijkheden in de omgeving.

heel lekker eten en heel goede service door het vriendelijke personeel.een aanrader

2005

Accommodatie van uitstekende kwaliteit : zeker vier : is :

Carlos.van.kerrebroeck
11-1-2005

Accommodatie van uitstekende kwaliteit : zeker vier sterren waardig : eten, slapen, comfort, alles is zeer goed.

De ligging is het van het : vanaf elke plaats van de lodge heb je een prachtig uitzicht op de Noordelijke drakensbergen, met, op voorwaarde van helder weer, uitstekend zicht van het enorme Amphiteater.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Montusi Mountain Lodge in Drakensberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Montusi Mountain Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.