Lodge Drakensberg Mountain Retreat

Lodge info

Meer lodge info

7 reviews over Lodge Drakensberg Mountain Retreat

• 8Ine van Deursen28-04-2016

Great place, sweet people, good service.

Unbelievable beautiful nature, great weather, kitchen team did great and all meals were great. The manager and his wife were very friendly and helpfull.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 9John06-10-2013

Heerlijk om te zijn

Als onderdeel van onze rondreis was dit wel een lekker plekje om te zijn. Mooi opgezet. Het regende erg de paar dagen dat we hier waren en het gravelpad was een aanslag op de bandjes van de auto maar verder erg leuk allemaal

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Gwendolyn29-01-2011

Fantastich! Lekker luxe

Jeetje, dit was een geweldige plek! De weg ernaar toe was een beetje lang, een gravelroad van 15 km die op sommige plekken echt slecht was. Dus we kregen al een beetje twijfels waar we nu naar toe reden. De auto neergezet, uitgestapt en we werden welkom geheten door enkele paarden die lekker rond het hotel liepen.

We werden direct welkom geheten door een uiterst vriendelijke gastvrouw. Ze had slecht nieuws. Ze hadden geen stroom, de bliksem was de dag ervoor ingeslagen en ze hadden het nog niet weten te maken. Mocht de pret niet drukken, overal kaarsen dus ontzettend romantisch. We waren ook de enige gasten. Het eten was heerlijk! Set menu. Onze laders waren doorgebrand maar de eigenaar heeft nieuwe voor ons gekocht! Prima service.

De kamer was zo ontzettend mooi! Ruim, mooie dubbele douche, groot bed, een bad, dubbele wastafel. Kortom zeer compleet.

Ligging is was afgelegen maar dat is alles. Diverse mooie parken op 1/2 uurtjes rijden.

Echt een aanrader!

Gereisd met partner in november 2010

• 10Gwendolyn29-01-2011

Beste plek ooit! Prachtig!

Echt een aanrader!

Gereisd met partner in november 2010

• 9karin01-07-2010

een hele bijzondere locatie

Mountain Retreat oftewel Vergezient in de Drakensberg is een hele bijzondere locatie. Als je van rust en natuur houdt is het een geweldige plek om te verblijven. De ontvangst en verzorging zijn erg gastvrij. Het hotel ligt hoog op de bergen, het uitzicht is prachtig en er lopen veel paarden en koeien. De locatie is ook erg geschikt om met een groep te verblijven. Wij vonden het een hele bijzondere plek, helaas konden wij maar 1 nacht blijven omdat het hotel was volgeboekt i.v.m. een wielertour in de Drakensberg.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

• 9moko196618-04-2010

Mooi uitzicht

Wij verbeleven 3 nachten in Vergezient, de hoofdlocatie. Schitterend gelegen, mooie uitzichten, super rustig. paarden lopen overal. Een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2010

• 9Belinda02-03-2010

Supermooie plek middenin de Drakensbergen

De Drakensberg Mountain Retreat Lodge ligt op een werkelijk schitterende plek (je rijdt erheen via Oliviershoek Pass) in Drakensbergen. Het is ongeveer 3,5 uur rijden vanaf Johannesburg airport. Het uitzicht is fenomenaal, want je zit hoog bovenop de berg. Je kunt er prachtige wandelingen maken. Het personeel is er supervriendelijk. Accomodatie is er in 2 soorten: wat luxer in de Lodge, en wat eenvoudiger in het Barnhouse. Het is kleinschalig en daardoor heel persoonlijk. Wij vonden het er fantastisch!

Gereisd met partner in februari 2010

Lodge Drakensberg Mountain Retreat info