Drakensberg

We hebben een aantal aanbieders voor Drakensberg voor je op een rij gezet:

Reviews over Drakensberg

Andijker1
    7-1-2017

De drakensbergen omvatten een groot gebied. Er is voor iedereen wat wils. Er zijn hele mooie uitzichten en verschillende hikes om te lopen. wij hebben hier erg van genoten. Er zijn hele mooie vergezichten en mooie doorkijkjes. Je kan er lekker eten en sportief bezig zijn.

Gereisd Met vrienden in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk voor een paar dagen

bliepie
    24-11-2013

Leuk voor een paar dagen, dan heb je het wel gezien, behalve als je een fanatiek hiker bent die op trips van meerdere dagen wil gaan. Anders kun je in een paar dagen een paar mooie wandelingen doen. Verder is er niets te doen.

Gereisd Met partner in Tue Oct 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig!

fam_klaver
    12-11-2013

Natuur in de Drakensbergen is schitterend! Je kan prachtige wandelingen maken met veel mooie uitzichten. Verblijf in de Drakensbergen was voor ons de hoogtepunt van ons reis door Oost Zuid Afrika. De weg via Sani Pass richting Lesotho zou ons altijd bij blijven!

Gereisd Met vrienden in september 2013

Mooie bergen

Jeroen
    5-7-2006

Mooie bergen. Je kan er allerlei bergsporten doen, abseilen, klimmen, fietsen, paardrijden, hiken etc. Wij zaten in drakenberg backpackers. Dat was lekker eten, overdag veel doen en sávonds gezellig in de kroeg hangen. Helemaal geweldig en ontzwttend goedkoop! met de dingen die je kan doen kan je je er wel 3 dagen bezig houden.

Gereisd Anders in juli 2006
Drakensberg scoort een 8,5 uit 10, op basis van 27 reviews