Hotel Thanda Private Game Reserve

Kleine hotelsWeer vandaag25°18°
Hotel Thanda Private Game Reserve
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Thanda Private Game Reserve voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Thanda Private Game Reserve in het Nederlands

Waanzinnig !

Peter Homan
28-6-2010

i.v.m. de WK voetbal 2010 een paar dagen naar Zuid-Afrika.

Als je er toch bent wil je ook de omgeving zien, dus gezocht naar een mooie lokatie.

En die hebben we gevonden !

Wat een superplek.

Helaas maar veel te kort geweest, 2 dagen.

Maar die 2 dagen waren wel onvergetelijk.

Ik ga hie ZEKER nog een keer terug !

2008

Na drie dagen zelf te hebben rondgereden in HluHluwe hebben we drie dagen in Thanda geboekt voor de Big Five.

Fantastische accomodatie, zeer ruime lodges met volledige privacy ook op het uitgebreide prive terras met oa. een overdekt eigen buitenbed en dompel(zwem)bad. (Wij hadden lodge nummer 3). Goede service met gepaste persoonlijke aandacht en lekker dineren. Deze accomodatie is pas vier jaar geopend en daardoor is alles nog nieuw.

We hebben genoten van de prive-gamedrives in een open jeep onder begeleiding van een deskundige (gecertificeerde) ranger Truman.

Zullen hier graag weer terugkomen bij ons volgende bezoek aan Kwazulu Natal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thanda Private Game Reserve in Bayala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thanda Private Game Reserve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.