Lodge Leopard Walk

4 reviews over Lodge Leopard Walk in het Nederlands

Nooit meer!!

ellen_v_zitteren
21-2-2011

Erg afgelegen. Jacuzzi vol met algen. Eten, zowel ontbijt als diner zijn in buffetvorm en verschrikkelijk slecht. Zelden in mijn leven zo een slecht ontbijt meegemaakt.

NOOIT MEER!

ellen_v_zitteren
21-2-2011

We hadden 1 luxe kamer en een normale kamer geboekt, beide met jacuzzi van het type secret of the Forest. De ontvangst bij de lodgde was erg slecht. Toen we bij de normale kamer aankwamen stond de bagage van de andere gasten nog in onze kamer. De jacuzzi zat helemaal vol met algen en ongedierte. Na hierover gereclameerd te hebben werd deze schoongemaakt maar hierdoor was het warm water opgeraakt dus konden we nauwelijks gebruik maken van de jacuzzi. De luxe kamer daarentegen was schitterend (zie bijgevoegde foto's). Zowel het avondeten als het ontbijt (beiden in buffetvorm) waren vreselijk slecht. De ruimte waar het ontbijt en diner geserveerd wordt is een sfeerloze bedoeling. De lodge ligt erg ver afgelegen van de bewoonde wereld. Ondanks dat zijn we toch op zoek gegaan naar restaurant voor het diner en ontbijt want om nogmaals de maaltijden te nuttigen bij Leopard Walk Lodge was absoluut geen optie. We kwamen terecht bij een Golf resort. Het eten daar was geweldig!

Zebra's in je voortuin!

Melanie&Ferry
        17-11-2009

Bij het uitpakken van onze koffers hoorde we opeens een hoop gehinnik: zebra's in onze voortuin!! Ongelooflijk wat een ervaring & zo dichtbij! Heerlijk gegeten bij de waterpool, waar je alle dierengeluiden hoort om je heen. Een levend orkest tijdens je eten! En op de terugweg naar onze lodge een levend zebrapad tegenkomen vergeet je ook niet meer. Een aanrader!!

De ligging is ideaal als je de volgende dag naar het Hluhluwe NP wilt gaan.

onbeschrijfelijk!

Chris
        24-6-2009

Alle kamers (8 in totaal!!) liggen dusdanig ruim verspreid dat je de andere niet hoort of ziet. Zijn zeer ruim en nummer 6, 7 en 8 zijn nieuw. Jacuzzi in de openlucht. Impala's die langs lopen. Zebra's die bij je ontbijt komen gluren. Echt geweldig! Doen als je in de buurt bent.

In Hluhluwe zelf zitten banken, supermarkten en fast food mocht je willen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Leopard Walk in Bayala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Leopard Walk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.