Lodge Zimbali Lodge

4 reviews over Lodge Zimbali Lodge in het Nederlands

Vooral erg groot!

Karin
2-11-2013

Als tussenstop in onze Zuid-Afrika reis hier 1 nacht verbleven. We hadden geboekt voor de lodge, maar we werden verplaatst naar het resort. Dit ligt op het zelfde terrein/estate, 500 meter verderop. Mooie ruime, frisse kamer met grote open badkamer welke is af te sluiten via schuifpanelen. Apart toilet en een inloopkast! Vanaf onze kamer (geen balkon) zeezicht en zicht op het zwembad. Vanwege het slechte weer hebben we hier geen gebruik van gemaakt. Met slecht weer is hier sowieso weinig te doen. Het hotel/resort is erg groot, waar ook veel mensen een 2e huis hebben. Bij het ontbijt, erg goed, waren nog geen 20 personen, dus je valt een beetje in het niet. Voor ons liever een kleinere accommodatie.

Wat we van de lodge hebben gezien: de receptie/lobby, nogal klassiek/oud engels/koloniaal en het zwembad en omgeving is toch niet zoals ze het op alle foto's presenteren. Wellicht voor golfers wel leuk. Wij waren blij dat we naar het andere hotel mochten.

Prachtig gelegen!

Judith
2-3-2009

Bijzonder mooi en goed onderhouden hotel met prachtig uitzicht op de oceaan. Helaas heeft het de 3 dagen dat we er waren aan één stuk door geregend en dan valt er, behalve de goede Spa, niet zoveel te doen in Zimbali Lodge. Prachtige zwembaden beneden aan zee, wat overigens niet echt te lopen is. Kamer was erg mooi en ruim, maar wel donker door de dichte jungle-achtige begroeiing direct voor het balkon. Ik zou hier graag nog eens terugkomen bij goed weer.

2008

Wonderbaarlijk

Rebecca Lepercq
20-11-2008

Zeer luxueus gigantisch domein waarin de lodge gelegen is. Grote luxueuze kamers met butler. Vanop je terras waan je je in de rimboe. Natuur is er prachtig en ideaal ook voor wandelingen. Eten en service tip top.

2007

Erg veel luxe, ligging is fantastisch

B.Tuller
17-8-2007

Erg veel luxe, ligging is fantastisch.

Persoonlijke verzorging door een butler vinden we wat overdreven.

Kamers zijn perfect.

We hebben een aantal aanbieders voor Zimbali Lodge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Zimbali Lodge in Ballito, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Zimbali Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.