Pension The Saffron House

Pension

We hebben een aantal aanbieders voor The Saffron House voor je op een rij gezet:

1 review over Pension The Saffron House in het Nederlands

goede accomodatie. We zijn 1 nachtje gewest. Hadden een groundfloor besteld ivm rolstoel.

Er is inderdaad maar 1 etage, maar wel na 20 traptreden.

Service is op zich oke, maar de gastheer doet wel vreemd als je bestek bestelt voor een maaltijd op de kamer. Vreemd, omdat hij dit wel als mogelijkheid vermelt in zijn brochure.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension The Saffron House in Ballito, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension The Saffron House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension The Saffron House scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.