We hebben een aantal aanbieders voor Ballito voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ballito voor je op een rij gezet:

Reviews over Ballito

Mooi verblijf maar heel groot hotel

Miran en Ronald Pluijmakers,
    8-5-2016

Na een safari komen we aan bij Fairmont Zimbali, een mooi hotel, maar vanuit de rust uit de bush is dit een ontzettend groot en druk hotel. Mooie ruime kamer van alle gemaaken voorzien, helaas zonder balkon. Diverse zwembaden, dus voor ieder wat wils. Helaas is het niet mogelijk om in zee te zwemmen i.v.m. gevaar voor onderstroom en haaien, wel heerlijke strandwandeling kunnen maken. Buffet restaurant is heel goed, voldoende keuze en goede kwaliteit. Het specialiteiten restaurant valt helaas tegen. Goed verblijf voor drie nachten, jammer genoeg erg groot.

Gereisd met partner in april 2016
    Maye Khuluse, Marketing and Communications Manager, 13-5-2016

Dear Miranenronald

Thank you for taking the time to share your valuable review with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that our lovely facilities met your expectations.

We are sorry to hear that your experience at OSA Restaurant did not live up to the standard that we strive to deliver to our guests and would like to apologise for any inconvenience that you may have endured during this time. We hope to improve on the concerns mentioned in your review and look forward to welcoming you back again in the near future.

Kind Regards,

The Fairmont Zimbali Team

Super accommodatie met geweldige service

HHS,
    4-3-2014

Met groep (37 pers.) bruiloft van vrienden gevierd. Service van personeel was super. Kamers schoon en prima bedden. Ligging direct aan strand. Eten was super, met natuurlijk de braai !

Gereisd met vrienden in februari 2014

Vooral erg groot!

Karin,
    2-11-2013

Als tussenstop in onze Zuid-Afrika reis hier 1 nacht verbleven. We hadden geboekt voor de lodge, maar we werden verplaatst naar het resort. Dit ligt op het zelfde terrein/estate, 500 meter verderop. Mooie ruime, frisse kamer met grote open badkamer welke is af te sluiten via schuifpanelen. Apart toilet en een inloopkast! Vanaf onze kamer (geen balkon) zeezicht en zicht op het zwembad. Vanwege het slechte weer hebben we hier geen gebruik van gemaakt. Met slecht weer is hier sowieso weinig te doen. Het hotel/resort is erg groot, waar ook veel mensen een 2e huis hebben. Bij het ontbijt, erg goed, waren nog geen 20 personen, dus je valt een beetje in het niet. Voor ons liever een kleinere accommodatie.

Wat we van de lodge hebben gezien: de receptie/lobby, nogal klassiek/oud engels/koloniaal en het zwembad en omgeving is toch niet zoals ze het op alle foto's presenteren. Wellicht voor golfers wel leuk. Wij waren blij dat we naar het andere hotel mochten.

Gereisd met partner in oktober 2013

Een geweldige villa met schitterend uitzicht

Erik,
    11-10-2012

Ruime villa op prachtig, bewaakt terrein (zelfs snelheidscontroles! max. 10 of 15 km/u) met zicht op zee. Dolfijnen en walvissen komen regelmatig voorbij. Niet direct aan strand (villa ligt hoger +/- 10-20 meter NAP) geen huizen er tussen. Klein zwembadje, ruime slaapkamers waarvan 1 met stapelbedden voor 4 (meer voor de kinderen, maar groot genoeg voor volwassenen) daarnaast nog 3 slaapkamers voor ieder 2 volwassenen. Grote goed uitgeruste keuken. Grote eetkamer. Twee grote zitkamers waarvan 1 TV-kamer. Winderige hal niet echt last van. De voordeur is een antieke Japanse houten deur met open houtsnijwerk en geen echt slot. Maar het golfresort is bewaakt en je voelt je er snel thuis. Veilig en rustig. 2 golfkarretjes brengen je snel naar het zwembad en het strand. Onverwarmd zwembad, fris in onze zomer want daar winter. De zee is warm maar gevaarlijk om te zwemmen. Diverse restaurants, Ballito stad dichtbij. Golf als je dat wilt...golfterrein is van hoge kwaliteit.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Schitterende villa met prachtig uitzicht!

Annemie en Johnny,
    7-9-2011

Mooie kamer-aanrader zicht op zee! Wakker worden met zonsopgang boven Indische Oceaan! Mooi zwembad en prima ontbijt! Wel wagen nodig om restaurant te bezoeken, is echter maar 5 km naar Ballito waar verschillend mogelijkheden zijn. Op wandelafstand van het strand Salt Rock - wel een beetje op en af.

Een aanrader van iemand die houdt van luxe op een rustige locatie!

Gereisd met partner in augustus 2011
Ballito scoort een 8,7 uit 10, op basis van 6 reviews